Har T68 memo og stemmestyret opkald?
Fra : Tommy Jo

Dato : 11-02-02 23:07

Jeg har studeret hjemmesiden for T68 på
http://www.sonyericssonmobile.com/dk
og undrer mig over at der ikke er nævnt noget om
voice memo og stemmestyret opkald, som jeg troede den havde.

Har den det ?

--
Mange hilsner
Tommy

Fra : Dr. Ralph

Dato : 12-02-02 10:58

On Mon, 11 Feb 2002 23:07:15 +0100, "Tommy Jo" <i@tommyjo.dk> wrote:

> [...]
>http://www.sonyericssonmobile.com/dk
>og undrer mig over at der ikke er nævnt noget om
>voice memo og stemmestyret opkald, som jeg troede den havde.

Ja da !

Den har 108 sekunders voice memo, der kan deles op i mindre stykker -
og så har den op til 50 voice dials.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Tommy Jo

Dato : 12-02-02 12:05

"Dr. Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote

> Den har 108 sekunders voice memo, der kan deles op i mindre stykker -
> og så har den op til 50 voice dials.

Herligt - tak for oplysningen

--
Mange hilsner
Tommy

Fra : Dr. Ralph

Dato : 12-02-02 17:26

>Herligt - tak for oplysningen

Var så lidt.

Yderligere hr den også mulighed for, at man kan skifte profil og vælge
igangsætte voicememo via stemmestyring.

Jeg har f.eks lavet det sådan på min T68'er, at når jeg siger "optag"
til den - så starter den med at optage et voice memo, siger jeg
"afspil" så afspilelr den automatisk det sidst optagne voicememo,
siger jeg "møde" til den, så skifter den til møde-profil.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

mail: dr.ralph@removesol.dk