UT...Umod filer
Fra : Elbarto

Dato : 11-02-02 22:14

Havelåge ..nu har jeg hentet en bonuspack (4 stk) for at kunne spille
på den server jeg engang spillede på ..men det er .Umod filer
hvad gør man liiige med såen nogle filer ??

Erik Elb
"Der har glemt alt om amibot og fået sig en optisk mus ...den styre 4 vildt"

Fra : Carsten Mathiasen

Dato : 11-02-02 23:46

In article <3c6833d7$0$265$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
Elbarto@tdcadsl.dk says...
> Havelåge ..nu har jeg hentet en bonuspack (4 stk) for at kunne spille
> på den server jeg engang spillede på ..men det er .Umod filer
> hvad gør man liiige med såen nogle filer ??

Dobbelt-klikker på dem......

Carsten

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 12-02-02 00:18

Elbarto wrote:

> Havelåge ..nu har jeg hentet en bonuspack (4 stk) for at kunne spille
> på den server jeg engang spillede på ..men det er .Umod filer
> hvad gør man liiige med såen nogle filer ??

Hvis ikke du bare kan dobbeltklikke på dem skal du bruge følgende:

C:\Unreal Tournament\System\Setup.exe install "%1"

Hvor "%1" selvfølgelig skal erstattes med den umod fil, det kan
anbefales at lægge oplysningerne ind i registreringsdatabasen.

Shift-højreklik på en umod fil og browse så du kan vælge C:\Unreal
Tournament\System\Setup.exe, det vil oprette de nædvendige ting i
registreringsdatabasen med undtagelse af "install" parameteren som du
selv skal lægge ind.

Mvh

Bruno aka. Cool.DK

Fra : Elbarto

Dato : 12-02-02 01:30

takker ..prøver det

Fra : Elbarto

Dato : 12-02-02 01:41

nix det vil den ikke være med til følgende fejl kommer
Critical Error
Setup Unknown disposition
History UsteupDefinjition:init < - WfilerWizard < - setup

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 12-02-02 01:52

Elbarto wrote:

> nix det vil den ikke være med til følgende fejl kommer
> Critical Error
> Setup Unknown disposition
> History UsteupDefinjition:init < - WfilerWizard < - setup

Hmm, præcis hvordan prøvede du?

Hvis der er mellemrum i stien til umod-filen skal du sætte " omkring
den. Virker det stadig ikke så prøv google og søg på umod og faq eller
noget i den stil.

Mvh

Bruno

Fra : S3N80R

Dato : 12-02-02 09:36

On Mon, 11 Feb 2002 22:13:36 +0100, "Elbarto" <Elbarto@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>
>Erik Elb
>"Der har glemt alt om amibot og fået sig en optisk mus ...den styre 4 vildt"

Hejsa Elbarto,

Du skal bruge programmet: UMODExtractor20 som du kan finde frit og
kvit på nettet :) Det fungerer !

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Per Knudsen

Dato : 12-02-02 15:47

"S3N80R" <sen@webglobe.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa Elbarto,
>
> Du skal bruge programmet: UMODExtractor20 som du kan finde frit og
> kvit på nettet :) Det fungerer !

Og den finder du her.
http://www.unreal.lt/failai.shtml

Fra : J.F.K

Dato : 14-02-02 09:37

he he...
hvad er det dog for et sprog!
er der nogen her som kan læse det?

mvh. John

Per Knudsen <prk1@worldonline.dk> skrev i en

Fra : Frost

Dato : 15-02-02 17:24

"J.F.K" <flintstone@cool.dk> wrote in message
> Hehe...
> Hvad er det dog for et sprog?
> Er der nogen her som kan læse det?
>
> mvh. John

Ikke som sådan, men UT patch 4.36 er vel til at forstå. ;)

Fra : Per Knudsen

Dato : 15-02-02 19:44

"Frost" <hondazerus9@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "J.F.K" <flintstone@cool.dk> wrote in message

> Ikke som sådan, men UT patch 4.36 er vel til at forstå. ;)

Jeg kan da, det er italiensk.
Men som sgt fil navne er da til at forstå.
Men hvis du har en anden URL på fek.s midtjysk modtager jeg
den da gerne.

--
MVH
Per Knudsen