Opera 6.0 og homebanking
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 11-02-02 21:38

Hej.

Jeg kan ikke få mit homebanking til at virke i Opera 6.0.
Det drejer sig om BG/Danske Banks homebanking.
Når man vil logge på hentes der nogle få KB, men så får jeg bare en
blank side.

Har prøvet at lade Opera "optræde" som MSIE 5.0 (der iflg bankernes
hjemmeside understøttes af homebanking), Mozilla osv.

Er der nogen der har en løsning?

--
/Jesper Rasmussen
OBS: Remove -NOWAY- before replying!

Fra : Søren Blom

Dato : 11-02-02 22:00

"Jesper Rasmussen" <jr-lbk@-NOWAY-mail1.stofanet.dk> skrev i

> Er der nogen der har en løsning?

Ja, prøv at ring til banken support i første omgang. Det kan jo være at Din
netbank slet ikke kan fungere med Opera. En tanke som ikke ligger mig helt
fjernt.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 12-02-02 11:16

On Mon, 11 Feb 2002 21:59:41 +0100, "Søren Blom" wrote:

>Ja, prøv at ring til banken support i første omgang. Det kan jo være at Din
>netbank slet ikke kan fungere med Opera. En tanke som ikke ligger mig helt
>fjernt.

Iflg <http://www.bgbank.dk/browseroversigt> anbefales div. versioner
af MS IE og Netscape
- Opera er ikke nævnt, men jeg havde håbet på man kunne "snyde"
homebanking-siden ved at sætte Opera op til at "Identify as MSIE 5.0"
og evt. ændre et par indstillinger. (IE5.00.2 understøttes nemlig iflg
ovenstående link).

Er der nogen der kan bruge BG/Danske Banks homebanking med Opera 6.0 -
hvis ja, hvilke indstillinger bruger I?