Arcade spil - navn søges
Fra : Steen Klingenberg

Dato : 11-02-02 21:31

Jeg søger et bestemt, gammelt og meget simpelt arcade spil, hvor et rumskib
styres på 'bundlinien' og kan nedskyde fjentlige rumskibe, som angriber i
trekantede klynger ned over skærmen - og det er ikke Space Invaders!

Alle foreslag og ideer til navne på spil som det kunne være er velkomne...

Steen

Fra : Just Johnny

Dato : 11-02-02 22:06

Steen Klingenberg posted the following:

> [...]
>trekantede klynger ned over skærmen - og det er ikke Space Invaders!
>
>Alle foreslag og ideer til navne på spil som det kunne være er velkomne...

Tja, det kunne være enten "Galaxians", "Gorf", "Galaga", "Gaplus",
"Galaga '88", "Zero Hour" eller "Phoenix".

Tag eventuelt et kig på http://www.klov.com , http://www.mame.net og
http://www.mame.dk/

Fra : Renegade

Dato : 12-02-02 23:55

mit umiddelbare gæt ville være Galaxian siden det vist var det mest kendte i
den årgang
Just Johnny <just.johnny@your.service> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b3cg6uo5l17tnj959v55f641209neoo14s@4ax.com...