Diablo 2 - Assasin skills.
Fra : HX

Dato : 11-02-02 21:26

Hej i NG.

Jeg vil starte en Assasin karakter i Diablo 2 LOD.

Men det er den eneste karakter jeg intet aner om.

Hvilke skills skal der satses på, for at jeg ikke bliver slagtet på Hell?

Især: Hvilke skills skal Max´es?

Mvh.

HX

Fra : Gizmoduck

Dato : 11-02-02 23:43

On Mon, 11 Feb 2002 21:26:07 +0100, "HX" <hxmalm@privat.dk> wrote:

> [...]
>
>Men det er den eneste karakter jeg intet aner om.
>
>Hvilke skills skal der satses på, for at jeg ikke bliver slagtet på Hell?

kommer an på så meget...om du vil gå martial arts eller traps...begge
dele kan fungere i hell(traps kræver dog en del +skill items)

Martial arts er nok det der er nemmest at gå til, og der er Phoenix
strike et populært valg at maxxe...
Den passive Burst of Speed skill vil hjælpe dig meget med at få lavere
frames på dit attack

kun ét point i claw mastery, det er bugged så flere point er rent
spild..

traps(min favorit): wake of inferno og ligthning sentry maxxes, og et
par point i death sentry også(men ligthning sentry er det mest
effektive du har)
her vil den passive skill Fade nok hjælpe dig mere end burst of speed

og generelt: masser af point i din shadow master, den er uvurderlig,
et par point i mindblast og cloak of shadows vil også hjælpe dig
meget.

alt det her var MEGET generelt, hvis du vil læse nogle grundige guides
så kig på www.theamazonbasin.com i assassin forumet

--

Gizmoduck

Haunting the europe realm on:
*GizHC
*Gizmoduck

Fra : Wizeguy

Dato : 12-02-02 13:39

"HX" <hxmalm@privat.dk> wrote in message
> [...]
>
> Men det er den eneste karakter jeg intet aner om.
>
> Hvilke skills skal der satses på, for at jeg ikke bliver slagtet på Hell?

Du bør maksimere Phoenix Strike, som suverænt er den Assasin skill der giver
mest skade. På Hell bør dette være dit hovedangreb. Selvom det er fristende,
så lad være med at bruge dual weapons. På Hell bliver du slagtet, hvis ikke
du har et godt skjold med en god blocking rate. Desuden skal du placere
skill points i Weapon Block, hvilket efter min mening er det rene spild.
Phoenix Strike vil så rigeligt kompensere for dette. Lad os være med at
spilde skill points på Dragon skills, og sats i stedet på Cobra Strike
(stjæler life og mana), samt Shadow Master, Claw Mastery og Burst of Speed.
De forskellige traps er gode på normal, men næsten ubrugelige på Hell og
Nightmare, da de ikke giver nok skade. Mit råd er derfor helt at lade være
med at spilde skill points på dem.

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : Tiger

Dato : 12-02-02 21:55

"HX" <hxmalm@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men det er den eneste karakter jeg intet aner om.
>
> Hvilke skills skal der satses på, for at jeg ikke bliver slagtet på Hell?

Jeg satsede meget på hendes Martial Arts... og det endte med at jeg havde
klaret spillet på hell uden hjælp som lvl 64..på closed.

Tiger