Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp Hvem har Photorescue program i fuld ~
Fra : polle

Dato : 11-02-02 20:51

Hjælp Hvem har Photorescue program i fuld version
mangler dette til at hente mine slettede billeder på mit CF Kort
har prøvet en demo version virker men den kan ikke gemme billederne

Poul Larsen
40296703

--
Venlig hilsen / Best regards
Poul Larsen

Fra : CRH

Dato : 11-02-02 21:21

> [...]
> mangler dette til at hente mine slettede billeder på mit CF Kort
> har prøvet en demo version virker men den kan ikke gemme billederne

Hedder programmet det eller er det Rescue ,for så skal du prøve på Morpheus
der kan du finde det

--
Venlig hilsen
Carsten

Fra : sonny windstrup

Dato : 11-02-02 21:23

polle wrote:

> Hjælp Hvem har Photorescue program i fuld version
> mangler dette til at hente mine slettede billeder på mit CF Kort
> har prøvet en demo version virker men den kan ikke gemme billederne

Selvom software pirateri på afstand godt nok synes at være én af Danmarks
mest ivrigt dyrkede nationalsporter, opfordrer du vel ikke til det hér
i gruppen. Det er jo netop meningen at du registrerer produktet når du
har prøvet demo versionen og set at programmet vil kunne løse dit problem.
Så har du det da også til fremtidigt brug. I min erfaring vil de fleste
digicams adskillige gange i deres levetid nå at kludre i en CF write, og
så skal der ofte recovery tools til for at redde billederne. Derfor kan
det ligeså godt betale sig at have de værktøjer i éns samling.

Det er selvfølgeligt ret trist at høre du fik slettet dine billeder,
men hvor meget er de billeder mon så værd for dig?

$10? $20? $29?

https://www.regsoft.net/regsoft/vieworderpage.php3?productid=40004

Støt shareware. Registrér de programmer du bruger. :)

Mvh.
Sonny W.
http://www.kobotica.com/

Fra : CRH

Dato : 12-02-02 19:50

> [...]
> men hvor meget er de billeder mon så værd for dig?
>
> $10? $20? $29?
>

> Støt shareware. Registrér de programmer du bruger. :)

man kan godt downloade programmet fra Morpheus , og dernæst lade programmet
registrere
jeg har ikke skrevet, at man skal snyde eller stjæle programmer.
hvordan kunne du da tænke sådan ?
nå - tyv tror at ,hver mand stjæler ???

Hilsen Carsten

Fra : U. Pedersen

Dato : 12-02-02 23:37

On Tue, 12 Feb 2002 19:49:44 +0100, "CRH" <crhNOSPAM@sprit.dk> wroti:

>Photorescue

Når jeg har taget en stak billeder, bliver de lagt ind på min pc, for
derefter at blive lagt på cd. Så hvad er formålet med programmet ?

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Allan Olesen

Dato : 13-02-02 17:26

sonny windstrup <kobot1000@kobotica.com> wrote:

>Selvom software pirateri på afstand godt nok synes at være én af Danmarks
>mest ivrigt dyrkede nationalsporter, opfordrer du vel ikke til det hér
>i gruppen.

Nej, det ser det ikke ud til, at han gør. Han spørger bare, om nogen
har programmet. Forbyder licensbestemmelserne, at en indehaver af
omtalte program bruger det på andres CF-kort?

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : polle

Dato : 11-02-02 22:42

Er der nogle der ved om der her hjemme sælger dette program Købes gerne
meget hurtig
eller kan hjælpe mig med at lave et backup af mit kort
Poul

--
Venlig hilsen / Best regards
Poul Larsen