nokia 3310 og orange
Fra : LKG

Dato : 11-02-02 20:02

Hej alle

Har forrige jul (2000) købt en nokia 3310 med mobilix (nu orange)
taletidskort. Den siger nu, at kortet er for gammelt og at jeg skal indtaste
koden fra et nyt orange-taletidskort. Hvordan får jeg den låst op, så den
kan acceptere andre taletidskort eller telemore? Jeg har både prøvet med et
anden abonnement fra TDC og med et simkort fra telemore. Den skriver fint
nok at jeg skal indtaste simkoden og skriver koden accepteret, men efter 5
sekunder skriver den simkort ikke accepteret.
Jeg tror ikke engang, at jeg kan huske det oprindelige telefonnummer,

m.v.h.
lenekg@nypost.dk

Fra : Spindoktoren

Dato : 11-02-02 20:27

Kære Lene,

Din telefon er formentlig operatørlåst (simlåst) hos Orange, hvilket alt jo
tyder på. Derfor vil jeg forslå dig at ringe til Orange kundeservice - på
følgende gratis hotline nr: 80404040 og taste (4) efterfulgt af (2) og sidst
(1) - dette skulle medføre at du kommer i kontakt med en Orange advisor som
vil kunne hjælpe dig med at få låse mobilen op. Håber du får ordnet det.

(" Tilværelsens inderste princip er ikke kamp, men samspil ")

Fra : LKG

Dato : 12-02-02 17:27

tak for hjælpen, det prøver jeg

m.v.h.