Hjælp til Frontpage
Fra : Carsten

Dato : 11-02-02 19:33

Et lille spørgsmål.
Jeg har to rullegardiner.
Det ene går på afdeling og det andet på navn.
Hvis afdelingen "Produktion" vælges, skal navnene Hans, Peter og Benny
optræde i det næste rullegardin. Hvis afdelingen "Ledelse" vælges skal
navnene Knud, Grete og Lene derimod optræde i det næste rullegardin.
Hvordan gøres dette?
Svar venligst her i gruppen eller på min mail: thorsen@edb.dk

På forhånd tak.

Carsten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-02-02 20:06

Mon, 11 Feb 2002 19:32:37 +0100, skrev "Carsten"
<try.to@guess.who>:

>Hvis afdelingen "Produktion" vælges, skal navnene Hans, Peter og Benny
>optræde i det næste rullegardin. Hvis afdelingen "Ledelse" vælges skal
>navnene Knud, Grete og Lene derimod optræde i det næste rullegardin.

Jeg tror ikke, det kan laves i FP, men har du mod på at rode med
kode, så er der et eksempel på det på
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/dropdown/dropdown2.htm>
(højreklik => vis kilde)

--