ericsson antenne
Fra : Axel

Dato : 11-02-02 18:09

hej jeg har lige anskaffet mig en t28s mobilos
er det nogen ide at købe en af de korte antenner,
rækker de lige så langt som standart antennen?
mvh
Axel
Horsens

Fra : Henrik L.81

Dato : 11-02-02 18:29

> hej jeg har lige anskaffet mig en t28s mobilos
> er det nogen ide at købe en af de korte antenner,
> rækker de lige så langt som standart antennen?
> [...]

Jeg har selv microantennen som de sælger hos www.t-hansen.dk. Jeg bruger den
dog blot til min Ericsson T39m i stedet.
Telefonen bliver meget mere handy med en microantenne, men det er på
bekostning af en smule signalstyrke. Så det er nok en smagssag om det skal
være "perfekt" lyd eller en mere handy telefon.
Jeg vil i hvertfald under ingen omstændigheder gå tilbage til at bruge min
gamle antenne igen.

Mvh
Henrik

Fra : Axel

Dato : 12-02-02 07:24

On Mon, 11 Feb 2002 18:28:32 +0100, "Henrik L.81" <distance@12move.dk>
wrote:

> [...]
>være "perfekt" lyd eller en mere handy telefon.
>Jeg vil i hvertfald under ingen omstændigheder gå tilbage til at bruge min

hej Henrik
det lyder rimelig
tak for svaret
Axel

Fra : Morten Holberg

Dato : 12-02-02 23:28

Henrik L.81 <distance@12move.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:qbT98.9321$B43.427341@news000.worldonline.dk...
> Jeg har selv microantennen som de sælger hos www.t-hansen.dk. Jeg bruger
den
> dog blot til min Ericsson T39m i stedet.

Passer den virkelig til den? Der står ellers kun at den passer til t28 og
t29...

Præcis hvor meget mindre er den?? 30%?

Og endelig.... Er den svær at skifte?

--
Morten Holberg

- In an interstellar burst im back to save the universe!!!

Fra : Axel

Dato : 13-02-02 10:28

ca 50% mindre
nej- prøv at rykke i den

Axel

Fra : Morten Holberg

Dato : 13-02-02 14:27

Axel <axel.sundien@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:2bck6ucb8cf0f61jhtdh14chtn5barbmpe@4ax.com...

> ca 50% mindre
> nej- prøv at rykke i den
>
> Axel

Hvis jeg drejer den lidt giver den sig... Men skal den ikke hives af (med
måde selvfølgelig)??