Carmageddon TDR 2000 cheats
Fra : Tiger

Dato : 12-02-02 16:19

Hej Ng

Jeg har lige installeret subject og syntes at der er urimeligt lidt tid, så
jeg søgte på google og næsten alle steder stod der:

Make a backup of the Carma.pak file in the assets folder. Then open the file
in wordpad. scroll down to the part that starts:
ENDDIFFICULTY
Here you will find the attributes for Ped_Credits / Checkpoint_credits and
the like ...add a few zeros to the numbers and remove the line
APO_TRADE_OFFENSIVE
that is at the bottom of this part of the text or else the hack won't work.
This hack will make it nice and easy to score credits and afford all the
cars.

Det prøvede jeg så meeeeeen når jeg åbner Carma.pak står det som volapyk.

Her er et lille uddrag "Ö¬Y'ôúúxÚÝVmoÚ0þ ÿáÔ¯£@ÃÆ´JûÐZÊ<?MÚ'd'
ËbÕ±#Û)åßïo"" og det forstår jeg jo ikke en dyt af så hjæææælp miiiig

Tiger

P.S. Det er den engelske version

Fra : Pipeline

Dato : 11-02-02 18:35

Her er de koder jeg benytter:

Hit ½ and type any of the following codes:
hereComesTrouble Enable cheat codes
openLevelsGuv Open all levels
Cash +$10,000
Invincible God mode
ai on/off AI On/Off
setCar [CARNAME] Change your car
WasteAll Destroy all cars
lastlap Start on final lap
peds On/Off Pedestrians On/Off
enablebuy Alows you to buy all cars

Husk at skrive hereComesTrouble først, for at få koderne til at virke!
Koderne er case-sensitive.

MVH
Pipeline

Fra : Tiger

Dato : 13-02-02 16:36

"Tiger" <mikkelwesth@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> Her er et lille uddrag "Ö¬Y'ôúúxÚÝVmoÚ0þ ÿáÔ¯£@ÃÆ´JûÐZÊ<?MÚ'd'
> ËbÕ±#Û)åßïo"" og det forstår jeg jo ikke en dyt af så hjæææælp miiiig

Der er også denne kode:

Ingen Timer (Tidsgrænse):
For at fjerne tidsgrænsen i spillet, editér i filen options.txt i den aktive
mappe. Søg efter strengen USE_TIMER, og udskift værdien fra 1 til 0.
Det har jeg prøvet men hver gang jeg starter f.eks. free drive ændrer den 0
til 1...Og det hjeælper ikke at skrivebeskytte filen.
Please hjælp mig =(

Tiger