Lige margener i FP2000
Fra : Karsten Jensen

Dato : 24-01-01 14:01

Kan man ikke få lige margener (højre og venstre) med en tekst i en
tabel i FP2000??

---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 24-01-01 14:36

Karsten Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Kan man ikke få lige margener (højre og venstre) med
> en tekst i en tabel i FP2000??

Hej Karsten,

Det kan du da sagtens. Du skal bare bruge CSS - og det er ikke særligt
svært. Hvis teksten står i en tabel (eller med <p> i en tabel) kan du
indsætte følgende mellem <head> og </head> i din HTML kode:

td, p {text-align:justify;}

Hvis du gerne vil se nogle eksempler, og læse mere:
http://www.html.dk/tutorials/css/lektion5.asp#text-align

Mvh
Jonas

Fra : Karsten Jensen

Dato : 24-01-01 21:04

On Wed, 24 Jan 2001 13:35:37 GMT, Jonas Astrup - html.dk
<astrup@e-mail.dk> wrote:

>Hej Karsten,

Takker - jeg prøver mig frem. Det er da lidt mærkeligt man ikke bare
kan vælge det i menuen - det burde da ikke være _så_ svært.

---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-01-01 02:21

Wed, 24 Jan 2001 21:04:00 +0100, skrev Karsten Jensen
<k-j@post6.tele.dk>:

>Takker - jeg prøver mig frem. Det er da lidt mærkeligt man ikke bare
>kan vælge det i menuen - det burde da ikke være _så_ svært.

Det kan du nu også sagtens, nu kender jeg ikke FP 2000, men i FP 98
kan du ved at gå i paragraphproperties vælge style og så gå ind i text
og vælge justify der.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-01-01 14:20

On Thu, 25 Jan 2001 02:21:24 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Det kan du nu også sagtens, nu kender jeg ikke FP 2000, men i FP 98
>kan du ved at gå i paragraphproperties vælge style og så gå ind i text
>og vælge justify der.

OK - jeg må prøve mig lidt frem.

---

Med venlig hilsen fra