klatretræ??
Fra : Brian Olsen

Dato : 11-02-02 10:39

hej NG

Jeg overvejede her sidste dag at lave en væg om til klatretræ for dyret.
han har ødelagt min nye opslagstavle fordi hanikke kan lide det kradsebræt
jeg har til ham.

Den der klatrevæt kan det så laves med kokosmåtter og træplader den kan
sidde på???
er der fare for at den falder ned hvis det går op under loftet???( der der
ca 2,5m op til loftet)

Noget er jeg nødt til at gøre for han holder mig vågen hele natten og det
kan jeg ikke klare uden hovedpine næste dag.

Hygge

Fra : Camilla Baird

Dato : 11-02-02 11:52

En klatrevæg der er gjort fast efter alle kunstens regler til væggen
lyder som ren luksus! Du kan beklæde pladerne/hylderne med enten kokos
eller sisal - det er de mest slidbare materialer. Du må endelig lave den
fra gulv til loft - det vil katten(s) nyde!
mvh Camilla

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 11-02-02 11:55

"Camilla Baird" <primpraus@mail.dk> wrote in message

> [...]
> eller sisal - det er de mest slidbare materialer. Du må endelig lave den
> fra gulv til loft - det vil katten(s) nyde!

Ja og hvis du så på en eller anden måde kan lae en hylde deroppe så den
har noget at klatre op til tror jeg du vil blive uhyre populær

Hilsen
Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com

Fra : Mette Frederksen

Dato : 11-02-02 13:28

Hejsa!

Vi har synlige bjælker i vores lejlighed.. og katten vimser gladelig rundt
der på.. Han er endnu ikke faldet ned og skulle han gøre det så er jeg ret
sikker på at han lander på benene! *S*

Jeg tigger og plager min kæreste omat vi skal have vores klartemiljø til at
gå op til bjælkerne... for Cæsar nyder virkelig at springe rundt på det
klarte miljø (som efter min mening er alt for lille!!!)

men nej.. Det skal vi ikke have...

Jeg synes helt klart at du skal bygge en stor klatre væg til din kat.. Nu
sidder jeg har og drømmer lidt...
på sådan en klatrevæg skal der da være en hylde med nogle plysstof på.. så
den er rigtig hyggelig at putte på...

og der skal da være lidt legetøj i nogle lædersnore som man kan lege med!!!
ja jeg kunne blive ved!! *LOL*

Nå men... jeg ville da blive glade for et billede af væggen når du er færdig
med den!

god fornøjelse
Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : Brian Olsen

Dato : 12-02-02 08:45

ja det var jo så'n noget lignende jeg havde tænlt mig.
Nu er det jo en meget lille lejlighed jeg har så alt så'n noget er nødt til
at komme op under loftet.
Det der med lædersnore, findes der ikke noget der er stærkere og som katten
kan tåle at tygge i for ellers bliver det eneste jeg kan lava hjemme at
sætte nye læder snore i legetøjet.

Fra : Mette Frederksen

Dato : 12-02-02 22:18

Vores legetøj havde alm snore i... og det har jeg skiftet ud med
lædersnore.. lige net op fordi alt det andet snor blev bidt over og jeg var
nervøs for at cæsar skulle spise det.
Jeg ville være ked af at skulle en tur til dyrlægen med cæsar fordi han
havde spist noget snor, Og vi har kun haft succes med lædersnore.. for dem
har han endnu ikke bidt over! *S*
Mvh Mette

ps... glæder mig til at se dit resultat! *S*

--
\!/
(@ @)