Active Directory
Fra : Kim Albrechtsen

Dato : 11-02-02 10:23

Jeg har et lille problem..... Håber der sidder nogen så måske har en
løsning....

Jeg har et lille netvæek kørende, 4 klienter(win2000) og en server
(win2000server). Det smarte er så at man skulle kunne bestemme over de
bruger som logger på maskiner. DVS at jeg bestemmer over desktoppen osv...
Mit spørgsmål er så hvordan man active directory. Jeg kan sagtens anable det
ene eller andet, man når jeg så logger klient maskinen på er der ikke sket
noget... Håber der sidder en med løsningen....

Mange Hilsner Kim Albrechtsen
ICQ# 8817372

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 11-02-02 11:07

"Kim Albrechtsen" <Kim_albrechtsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3c678d5e$0$62867$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> ene eller andet, man når jeg så logger klient maskinen på er der ikke sket
> noget... Håber der sidder en med løsningen....

Lav nogle OU, prop maksiner og/eller brugere i OU, lav nogle GPO til OU.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, XP tips, Fjernstyring af PC m.m.:

Fra : Hunter

Dato : 17-02-02 10:30

Har du sat klienterne til at bruge din W2K server som DNS?

Mvh.
Kim