Rollo & King - En legende's endeligt.
Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-02-02 10:15

Jeg er målløs.
Tror vi alle kan blive enige om at ord slet ikke forslår i denne tid.

Et stort stort tab for den danske musikskat.

Ordene blev sagt i forbindelse med den 11/9 men de har vist aldrig haft
samme vægt som i denne svære tid: "Verden bliver aldrig den samme igen".

-------
Rollo & King har bjæffet for sidste gang.

De to herrer Søren Poppe og Stefan Nielsen trak for to år siden bukserne
af danskerne for første gang, og Signe Svendsen kvidrede med i midten.

Det blev til en kometkarriere for hundehovederne, men nu er det slut.

De tre har besluttet at gå hver til sit. Ikke at der er ondt blod mellem
Søren, Stefan og Signe, men der er bare ikke mere saft i kødbenet.

Rollo & King sang 'Dyt i bamsen' og 'Søndagsbasser med birkes', og det
var så det. Mere kunne buen ikke spændes.
Hundehovedernes pladeselskab skriver i en kortfattet pressemeddelelse:

Bruddet skyldes udelukkende forskellige prioriteter, og Søren og Stefan
er stadig de samme venner, som da de legaliserede, at vi alle 'tog
bukserne af'.
Ingen af dem ønsker dog at kommentere, at Rollo & King nu for altid er
krøbet tilbage i hundehuset.
-------

Resten kan læses på http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=153291

To minutters stilhed før jubelskrigende vil være på sin plads.

I ærbødigste respekt
Robert

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 11-02-02 10:18

"Robert Eriksen" <roe_NoSircam@adr.dk> wrote in message
> -------
> Rollo & King har bjæffet for sidste gang.

HURRA.

Mads.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-02-02 19:46

Mads Rahbek Hougaard <madsrh@INGENSPAMdgh.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:h2M98.9013$B43.402617@news000.worldonline.dk...

> "Robert Eriksen" <roe_NoSircam@adr.dk> wrote in message
> >

> HURRA.
>

> Mads.
____________

DOBBELT HURRAHHHHH. De har aldrig været noget særligt

Hilsen Åge

Fra : John K

Dato : 11-02-02 23:27

> DOBBELT HURRAHHHHH. De har aldrig været noget særligt
>
> Hilsen Åge

Hmmm...

Mvh

John K

Fra : Nick Christensen

Dato : 11-02-02 23:42

> Hmmm...

For engangs skyld er jeg også enig med Aage.

Så må vi håbe at Signe selv finder på noget solo. For det har da været det
eneste positive ved den gruppe.

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : John K

Dato : 12-02-02 15:43

> For engangs skyld er jeg også enig med Aage.
>
> Så må vi håbe at Signe selv finder på noget solo. For det har da været det
> eneste positive ved den gruppe.

Jamen jeg kommer skam heller ikke til at savne Rollo & King. Det undrede mig
bare at Åge ikke syntes de har været noget særligt

- men ellers er jeg stort set enig - også omkring Signe.

Mvh

John K

Fra : Thomas

Dato : 12-02-02 16:10

Nick Christensen wrote:

> Så må vi håbe at Signe selv finder på noget solo.

Enig! Selvom jeg foretrækker porno hvor der er mere end én person indblandet.

Mvh,
Thomas

Fra : Max

Dato : 12-02-02 20:47

Hej åge

> DOBBELT HURRAHHHHH. De har aldrig været noget særligt

Og så dine udtalelser omkring MG, Åge du får mig til at undres.

Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-02-02 05:57

Max <max_jens@post9.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a4bro3$lis$1@sunsite.dk...
> Hej åge

> Og så dine udtalelser omkring MG, Åge du får mig til at undres.
>
> Mvh Max
__________

Undres du over at jeg ikke kan lide De nye MelodiGrandprixer ? - Jamen
altså, helt ærligt. Synes du godt nok at de spiller Bjørn Og Okay, Kim Og
Hallo, Klaus Og Servants og Johny Reymer-musik i MG. Nej vel. MG har da
intet med dansktopgenren at gøre. Synes du selv at sangene ligner slagere
som Smilende Sussi ?- Ligner det den slags som man hører på Dansktoppen ? -
Det kan da ikke være mere modsat. Hvis dert altså var det du mente.

Hilsen Åge
(som også undrer sig over at du undrer dig over hvad jeg mener om MG)

Fra : Michael Westi

Dato : 11-02-02 20:15

Betyder det at jeg kan få kødbenet igen? Min hund har savnet det.

VUF

/Michael

Fra : Morten Svensgaard

Dato : 13-02-02 14:56

On Mon, 11 Feb 2002 10:14:47 +0100, Robert Eriksen
<roe_NoSircam@adr.dk> wrote:

>Rollo & King har bjæffet for sidste gang

Oh...hvilken idel lykke....

Jeg havde ellers troet de snart aspirerede til at blive husorkester på
den trans-sibiriske jernbane.....

Mon det kan ordnes på en måde, hvor de hiver Olsen Brødrene, Keld
Heich & Lars Lilholt med i faldet fra tinderne?

De venligste hilsener
Morten Svensgaard

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-02-02 06:18

Morten Svensgaard <mss@net.dialog.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:vgmk6u0nrbm1bmhp50341glmluvdh9snlp@4ax.com...
> [...]

> Mon det kan ordnes på en måde, hvor de hiver Olsen Brødrene, Keld
> Heich & Lars Lilholt med i faldet fra tinderne?

________

Glem det. Keld Heick har været på toppen i ca. 40. Han bliver på toppen så
længe han har lyst. Han er på Dansktoppen i øjeblikket. De andre to er
amatører i den sammenhæng. Og dog, for få år siden var Brødrene nu rigtig
gode. det var før de begyndte på al deres computerlyds-effekter og
kvindestemmelyd.

Hilsen Åge