Ringu (The Ring) cover-spoiler
Fra : Per Kristensen

Dato : 11-02-02 08:54

Øv hvor det sucks at Scanbox totalt afslører plottet til The Ring bag på
coveret. Jeg skal nok undlade at gøre det samme her, men blot advare om, at
hvis du lejer/køber filmen på VHS/DVD, så undlad at læse bag på coveret da
det er total spoiler.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 11-02-02 09:18

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> hvis du lejer/køber filmen på VHS/DVD, så undlad at læse bag på coveret da

Læste det lige. Det var dog fuldstændigt tåbeligt. De afslører hele filmens
konklusion - alt det, som der bygges op i mod.

MVH
Jens

Fra : zcully

Dato : 11-02-02 21:49

Ja du har sgu ret........
Hold kæft hvor ringe. Det der står får du først at vide til aller aller
sidst.....

igen til alle der ikke har set den LÆS DET IKKE...

/Zcully

(ellers en fed film)

Fra : Jens Thomsen

Dato : 11-02-02 22:53

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja du har sgu ret........
> Hold kæft hvor ringe. Det der står får du først at vide til aller aller
> sidst.....
>
> igen til alle der ikke har set den LÆS DET IKKE...

Det undrer mig egentligt ikke. Jeg skrev til Scanbox for nogle uger siden
for at gøre opmærksom på, at de på deres hjemmeside lister credits fra den
koreanske Ring Virus og ikke den japanske Ringu. Jeg fik en høflig mail
tilbage om, at det naturligvis var den japanske film, de udgav, og at de
straks ville rette oplysningerne. Pt. er der dog ikke sket nogen ændringer.

Scanbox virker ikke som et firma, der interesserer sig for den vare, de
sælger.

MVH
Jens

Fra : Jakob Madsen

Dato : 12-02-02 00:17

> Scanbox virker ikke som et firma, der interesserer sig for den vare, de
> sælger.

Jeg er heller ikke meget for Skodbox udgaver, desværre har de rettighederne
til en del gode film

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk