kan ikke køre RTCW !!!
Fra : otto

Dato : 11-02-02 08:04

Hej igen
Jeg har lige købt og installeret Wolfenstein for en uge siden.
Men alt hvad jeg får er en grå skærm når jeg starter spillet....nogle gange
med
musenpil - et par gange med et 'dødt' timeglas , og få gange er det lykkedes
at se det allerførste opstartsbilled med firmalogoet ...men så fryser
skræmen og lyden står og hakker.

jeg har flg.:
winn 2000 pro
128 Mb RAM
AMD k6-2 400 Mhz
G-force 2 MX 400 ( har opdateret friver til 23.12 hos Microsoft)
Asus P5A super 7 motherboard
rigelig harddisk plads

jeg har spurgt tidlige i gruppen her - og fået enkelte svar, bla..
opdatering af drivere. Men det eneste jeg egenktlig har kunnet opdatere er
skærmkortets driver.

# Kan det have noget at gøre med bios ....? jeg har vist ver. 4.51
# mit lydkort er Sound blaster (et villigt et - måske ikke 32 Bit som
krævet - men kan det forklare at spillet ikke starter op ?????
# nogle anbefaler ny processor / bundkort - men kan man ikke sige at så
længe spillet overhovedet ikke vil starte - så hjælper ny proc.+ bundkort
ingen ting . ?

Alle gode råd er velkomne - og jeg vil meget gerne høre fra folk som kan
spille RTCW med tilsvarende hardware ..

venligst og med tak
Otto

Otto Leholt
Baggesensgade 19 , 2200 Copenhagen N
tlf 3537 4928 mobil 2076 9094
http://www3.brinkster.com/otto/home.asp

Fra : Michael Thomsen

Dato : 11-02-02 08:40

Hejsa

Gå ind på www.tweak.dk under nvidia, og hent de nyeste drivere.
Du skal nok ikke regne med at du kan kører det. K6-2 400Mhz er RIMELIG
lidt.!

Men mit forslag er grafikkortet, og CPUen

Fra : Thf

Dato : 11-02-02 15:59

> [...]
>at se det allerførste opstartsbilled med firmalogoet ...men så fryser
Vær sikker på at du har den sidste DirextX.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Otto

Dato : 11-02-02 16:52

jeg har Direct X 8.0
så heller ikke det er problemet ...
hilsen Otto

Fra : Kurt Lund

Dato : 11-02-02 20:15

"otto" <leholt@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 128 Mb RAM
> AMD k6-2 400 Mhz
> G-force 2 MX 400 ( har opdateret friver til 23.12 hos Microsoft)

Hej Otto
Jeg tror ikke du finder ret mange her der kan køre RTCW
med tilsvarende hardware.
Det er ikke for at gøre dig ked af det men, det du nok
kan bruge af det du har er nok dit Grafikkort.
Jeg ved at en Celeron 500 Mhz med 256 MB ram med force 2 MX 400
kan have problemer. men 128 mb ram vil hjælpe dig meget
Mvh
Kurt