Afspilning af CS demo
Fra : Søren Rydlund

Dato : 11-02-02 00:31

Hej,

Jeg har downloaded en CS demo fra en eller anden landskamp.

Når jeg afspiller den kører den meget hurtigere end normalt spil tempo

Er der en consol kommando, hvor man kan indstille hastigheden på
afspilningen?

Mvh
Søren Rydlund

Fra : HaCkeR

Dato : 11-02-02 01:10

Du skal skrive playdemo x
hvor x er navnet på den demo du vil afspille

Eller du kan også downloade en demoafspille til CS ...
Det hedder GeekPlay ...Jeg kender dog ikke lige hjemmesiden, men tjek
www.counter-strike.dk
Søren Rydlund <srni01@kom.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:NnD98.8937$B43.385524@news000.worldonline.dk...

Fra : Røde

Dato : 11-02-02 16:48

http://www.geekboys.org
her kan du hente en player som arbejder sammen med ½life.... meget
anvendelig.. man kan starte en demo direkte fra windows..

Røde