Opdateret hjemmeside
Fra : Nina El Falaki

Dato : 11-02-02 00:32

Konstruktiv kritik modtages gerne.

Er der nogen der ved hvordan jeg får rykket teksten lidt ind??

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Nina El Falaki

Dato : 11-02-02 00:33

I må meget gerne skrive i min gæstebog.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 11-02-02 03:09

On Mon, 11 Feb 2002 00:32:17 +0100, "Nina El Falaki" <cats@feca.dk>
wrote:

>Er der nogen der ved hvordan jeg får rykket teksten lidt ind??

Hej Nina.
En af måderne at gøre det på, kan du se her:
http://home19.inet.tele.dk/prebki/feca/

--
Med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 11-02-02 03:16

wrote:

>Er der nogen der ved hvordan jeg får rykket teksten lidt ind??

Hej Nina.
En måde at gøre det på:
Indsættelse af en kolonne med en fast bredde:

Fra : Grit Wessel

Dato : 11-02-02 13:08

> Er der nogen der ved hvordan jeg får rykket teksten lidt ind??

Hej Nina

I den linie hvor der står (linie 17):
background="images/beige.jpg">

retter du til:
background="images/beige.jpg">

10-tallet er bare et eksempel, du kan selv bestemme hvor meget afstand fra
kanten, der skal være.

På denne her måde er det både højre, venstre, bund og top, der får 10 i
afstand ud til kanten. Skriv til mig, hvis du kun vil have det i venstre
side, så skal jeg nok forklare dig, hvordan du gør det.

Og så til kritikken Jeg synes, at du skal lave linkene i toppen lidt
større, og i en farve, der passer til resten af siden.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Nina El Falaki

Dato : 11-02-02 18:20

Hej Grit

Hvis jeg går ind på "baggrundssiden" og retter det, vil det så rette alle
siderne automatisk, eller skal jeg ind på alle siderne.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Grit Wessel

Dato : 12-02-02 20:07

> Hvis jeg går ind på "baggrundssiden" og retter det, vil det så rette alle
> siderne automatisk, eller skal jeg ind på alle siderne.

Alle siderne

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte