Carrøs italienske fortolkning af "Love is ~
Fra : Scorpio

Dato : 10-02-02 23:42

Under det danske Melodi Grandprix 2002 blev der inden finalen (tror jeg nok)
fremført en italiensk fortolkning af Tim Christensens lækre ballade "Love is
a matter of...". Det var Michael Carrøe samt en kvindelig sanger der
fremførte den.
Da sangen højst sandsynlig ikke vil figurere på nogen grandprix CD vil jeg
høre om nogen af jer ved hvor den kan findes?

/Jakob

Fra : Colorrit

Dato : 10-02-02 23:48

Den findes ikke på Cd endnu, men er med i Carøes nyeste show der netop har
kørt på Bellevue teatret.
Der kommer sikkert en cd med numrene fra showet.

Fra : Lasse Rimmer

Dato : 11-02-02 00:05

"Scorpio" <dk_scorpio@hotmail.com> wrote in

> [...]
> Da sangen højst sandsynlig ikke vil figurere på nogen grandprix CD vil
> jeg høre om nogen af jer ved hvor den kan findes?

Jeg så det ikke, men fra Politikens anmeldelse af hans Bellevue-show,
"Back In Business", som han altså her fik gjort lidt skæv reklame for:

"[...] og han sætter brasilianske bossanova-rytmer på Tim Christensens
'Love is a Matter of Distance'."

Så altså ikke spor italiensk.

Snippet fra http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=196677