T65 Vs. T39
Fra : røv

Dato : 10-02-02 19:52

Den gamle 6150 er ved at være lidt nedslidt, så jeg må have en ny telefon.
Det bliver nok en af disse to telefoner da de kan en del til en rimlig lav
pris, så er spørgsmålet bare hvilken ?
T39'eren har jo Bluetooth, men det er ret dyrt og nok ikke noget jeg kommer
til at bruge og ligeså med IR. Kan den ellers andre ting som T65 ikke kan,
og hvad kan T65 som T39 ikke kan udover at den ikke har antenne og har en
større skærm (som er lidt vigtigt for mig.)

Forresten så har jeg telmore og vil derfor købe en telefon uden abonnement,
så det bliver nok en brugt da de er lidt for dyre fra nye.
og på dba.dk bliver T39 faktisk som regel solgt billigere end T65.

Jeg SMSer ikke vildt meget, men bruger nok kalenderen en del.

Nogle forslag ?

----
vh.
Stefan

Fra : Bill

Dato : 10-02-02 22:22

T39: Kan bruges i bla. USA da den har GSM 900/1800/1900
T39: Har kode-hukommelse der husker koden på credit-cards etc.
T39: Kan have 2 linier på samme SIM
T65: Mobil chat
T65: Billed telefonbog
T65: Indbygget billedredigeringsprogram
T65: 4 spil T39: 2 spil
Check begge telefoner på:
http://www.sonyericssonmobile.com/dk/spg.jsp?page=start
Bill

Fra : Peder Hansen

Dato : 11-02-02 08:22

T65 virker som en "for-poppet" udgave af teenager-telefonen Nokia 3210/3310
Har man noget at bruge billedbeskeder til så vælg T65 , hvis du vil have en
perfekt telefon - T39m !

Fra : Michael

Dato : 11-02-02 09:55

> [...]
3210/3310
> Har man noget at bruge billedbeskeder til så vælg T65 , hvis du vil have

Jeg har set en T39'er men synes at tasterne er lidt for.. plastic-agtige.
Men jeg ved ikke - måske vænner man sig til dem? Jeg har dog aldrig haft
Ericsson før (kun Nokia). Men jeg overvejer stadigt (kunne godt tænke mig en
T39 pga. lysdiode samt standby/tale-tid)

Michael

Fra : røv

Dato : 11-02-02 11:27

"Michael" <spam@example.com> wrote in message
> 3210/3310
> en

Jeg kan også umiddelbart bedst lide T39m, men tænker mest på størrelsen på
displayet og antennen ?
Er displayet ikke irriterende lille eller er det udnyttet meget godt, og
hvad med antennen ? Den ser jo robust ud. Det er vel ikke lige sådan en der
knækker vel ? :)

tak - stefan

Fra : Peder Hansen

Dato : 11-02-02 14:15

Jeg har haft min T39m nu i 3mdr , hvor jeg før har været Nokia fan!
Den er umiddelbart det bedste alternativ til en "lille" Nokia pga.
størrelsen - og T39m kan også downloade logo & ringetoner!
Tasterne på T39m er perfekte , lidt små , men det vænner man sig hurtigt til
, og antennen er lille og kanon til Triband!GSM 900 1800 1900 )!
alt i alt en fed telefon med masser af features som også på Nokia , det
display der er på T39m er perfekt til alt da man kan vælge skrift størrelse
1x 2x 3x
En perfekt telefon der ikke fylder/vejer noget - og laaang stand-by tid på
det medfølgende slimline batteri!
Jeg ville ikke bytte med en Nokia idag!

Fra : H3nrik V!

Dato : 12-02-02 22:58

"Michael" <spam@example.com> wrote in message

> Jeg har set en T39'er men synes at tasterne er lidt for.. plastic-agtige.
> Men jeg ved ikke - måske vænner man sig til dem? Jeg har dog aldrig haft

Tasterne er dejlige - særlig når man har klik på - til stor irritation for
omgivelserne...

> Ericsson før (kun Nokia). Men jeg overvejer stadigt (kunne godt tænke mig
en
> T39 pga. lysdiode samt standby/tale-tid)

Jeg håber lidt at lysdioden er bedre udnyttet i fremtidige software
updates... Den Blinker anderledes lige når man har modtaget en SMS, men
skifter hurtigt tilbage´til normalt blink. Det ville være fedt hvis den blev
ved med det andet tempo, så man liiiige kunne se hurtigt om der havde været
noget, hvis man ved en fejl kom til at lægge mobilos fra sig...!

Men helt sikkert - fed telefon, kalenderen er IMHO langt mere anvendelig end
Nokia's - har selv haft både 8210 og 6210...!

/Henrik! Der dog synes den er for sløv i optrækket til SMS...!