trådløs netværk
Fra : vimmers

Dato : 10-02-02 19:11

hvorlangt kan et trådløs netværk række ca meter
rgs vimmers
_________________________________________ m h ICQ#:148630655 Current ICQ
status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +2783142148630655 More ways to
contact me: http://wwp.icq.com/148630655

Fra : Bo Simonsen

Dato : 10-02-02 23:24

In article <PLy98.4373$5L3.285659@news010.worldonline.dk>, "vimmers"
<vimmers@yahoo.dk> wrote:

> hvorlangt kan et trådløs netværk række ca meter

Det afhænger af hvor mange bygninger der nedsætter signalet. Kik i denne
pdf fil http://www.dlink.se/products/productdatasheets/dwl-905.pdf
som er dokumentationen til ét af d-links wireless produkter.

Bo Simonsen

SDLUG - den nye brugergruppe for sydsjælland lolland/falster
http://sdlug.geekworld.dk

Fra : ab

Dato : 12-02-02 12:09

De Soho-produkter (der til forveksling ligner D-links) jeg har haft i
hænderne har garanteret 50m - dog med anført max. rækkevidde på ca. 350m -
er ved at afprøve systemet nu.

MVH ab

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 11-02-02 17:32

On Sun, 10 Feb 2002 19:10:51 +0100, "vimmers" <vimmers@yahoo.dk>
wrote:

>hvorlangt kan et trådløs netværk række ca meter

Kommer bl.a. på antennetyper.

Hvad ønsker du at opnå?
--
Per K. Nielsen

Fra : vimmers

Dato : 12-02-02 18:06

dele med en ven der bor mellem 3 til 500 m væk i luftlinje
hvis i kan foreslå en link eller et mærke/model ville det være fint

Fra : vimmers

Dato : 12-02-02 17:53

Fra : vimmers

Dato : 12-02-02 17:53