Counter Strike 1.3 på Win XP Pro ?
Fra : Ronni \(at\) digitre~

Dato : 10-02-02 18:23

Hejsa

Er der nogle der har held med ovenstående ?

Jeg har installeret nVidias egne drivere til mit GF2Pro og sat den til at
køre med Direct3D på 1024x768, samt installeret HL1.0.0.8 opdatering
og den fulde version af CS1.3 + nogle patches til missing retail files som
jeg fandt
http://www.counterstrikecenter.com/downloads/official.phtml

Alligevel får jeg hver eneste gang jeg forsøger at gå ind på en server
følgende fejl:
Host_Init: Couldn't load gfx/palette.lmp

Jeg har søgt efter filen og den findes ikke ? Hvad er der galt og hvordan
kan jeg
få det til at køre ?

Håber I kan hjælpe

m v h
Ronni
rofe@mailme.dk

Fra : CowGod

Dato : 10-02-02 19:55

Det kører fint her på XP'en.

Mvh [B&B]CowGod

Fra : Ronni \(at\) digitre~

Dato : 10-02-02 20:07

Jeg har ændret location på hvor den skulle installere det, og har oplevet
problemer med det før, kan det have noget med det at gøre ?

BTW CowGod - hvad køre du med at indstillinger i spillet ?

m v h
Ronni
rofe@mailme.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-02-02 21:39

"Ronni (at) digitrend.dk" <rofe@mailme.dk> skrev:
> Er der nogle der har held med ovenstående ?

Ja, det kører perfekt.

> Jeg har installeret nVidias egne drivere til mit GF2Pro og sat
> den til at køre med Direct3D på 1024x768,

Prøv at bruge OpenGl og evt. opdatere din driver vha.
Windows Update.

> [...]
>
> Alligevel får jeg hver eneste gang jeg forsøger at gå ind på en
> server følgende fejl: Host_Init: Couldn't load gfx/palette.lmp

Måske er installationen af ovenstående problemet, eller måske
burde du slette spillet og installere det igen!

Venligst
Mikael