MEGET grim grafik i Op. Flashpoint ?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 10-02-02 17:44

Kan det passe at grafiken ikke er den fedeste i det relative nye spil:
Operation Flashpoint?
Når han holder om AK'en ligner hans hånd noget der kune minde om en
svinebov. AK ser helt lille ud i forhold til. Og når man strafer left kommer
hans skulder op og er i vejen for udsynet !
Og selve grafiken rundt om er da også ret grim. Bygninger og den slags.
Træerne ligner noget fra midt 90'erne.
Er det bare mig der er kræsen eller er der andre der er enige?

Mvh Thomas, som ikke har gidet at finde den der bil da spillet virker for
lamt !

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-02 18:54

har du prøvet at rode med grafik indstillingerne?

Fra : Wizeguy

Dato : 11-02-02 15:54

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message
> [...]
> Træerne ligner noget fra midt 90'erne.
> Er det bare mig der er kræsen eller er der andre der er enige?

Jeg er enig i at grafikken ikke er den flotteste, men hvad er problemet med
det? Flot grafik kan ikke alene skabe et godt spil. Grunden til, at
Operation Flashpoint ikke har lige så "velfriseret" grafik som andre spil i
genren er (f.eks. Ghost Recon, Wolfenstein etc.), at banerne simpelthen er
flere hundrede gange større, hvilket stiller helt anderledes krav til ens
grafikkort. Hvis spiludvikleren havde valgt at gøre spillet flottere, ville
det have betydet at det ville kræve langt flere ressourcer og dermed være
uspilleligt på de fleste systemer.

> Mvh Thomas, som ikke har gidet at finde den der bil da spillet virker for
> lamt !

Det er så mest synd for dig Hvis du primært er ude efter flot grafik og
simpelt gameplay er Ghost Recon nok mere et spil for dig.

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen