Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon G1 eller G2
Fra : Thomas Albrink

Dato : 10-02-02 16:00

Hej Alle

Jeg vil købe et Canon G2, men er blevet fra rådet det, da der skulle
være mange fejl på det!! Er det rigtigt ?
Skulle jeg heller købe et G1 eller noget andet?

/Thomas Albrink

thomas@albrink.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-02-02 17:32

"Thomas Albrink" <thomas@albrink.dk> wrote in message

> Jeg vil købe et Canon G2, men er blevet fra rådet det, da der skulle
> være mange fejl på det!! Er det rigtigt ?
> Skulle jeg heller købe et G1 eller noget andet?

Hvis det er software fejl,,, har de vel forhåbeligt efterhånden fået lavet
noget firmware opgradering til kammeraet.....?

Fra : Thomas

Dato : 10-02-02 18:04

On Sun, 10 Feb 2002 15:59:46 +0100, "Thomas Albrink"
<thomas@albrink.dk> wrote:

>Hej Alle
>
>Jeg vil købe et Canon G2, men er blevet fra rådet det, da der skulle
>være mange fejl på det!! Er det rigtigt ?

Jeg har haft et Canon G2 i ca 4 mdr. nu og ikke oplevet problemer med
det gennem de ca. 3200 billeder jeg har skudt med det til dags dato.

Hvilke fejl tænker du på?

--
Mvh.
Thomas

Fra : Ole Pedersen

Dato : 10-02-02 19:07

Hej

Også ejer af G2, ingen problemer her, så hvilke problemer skulle det være???

Har iøvrigt fundet ud af og hente G2erens RAW formater ind i Photoshop uden
nogen form for programmer eller ekstra plugins. Dejligt!!!! Det var
ihvertfald det problem jeg havde, men det har jo ikke noget med kameraet at
gøre.

mvh
Ole Pedersen

Fra : lars

Dato : 11-02-02 08:45

heller ingen problemer her

hilsen
lars

(G2 ejer)

Fra : Thomas Yde Fotografi

Dato : 11-02-02 22:37

d. 11/02/02 8:44 skrev lars på lmp@dae.dk i artiklen
a47sr1$5d3$1@news.cybercity.dk:

> heller ingen problemer her
>
> hilsen
> lars
>
> (G2 ejer)
>

> "Ole Pedersen" <oil@sport.dk> skrev i en meddelelse

> være???

> uden
> at

Og heller ingen G2 problemer her. Køb roligt løs !

Venligst...

Thomas Yde

Fra : Thomas Albrink

Dato : 26-02-02 09:45

Mange tak alle

Det er jo sådan at rygter ikke behøver at have noget på sig, Så jeg køber
nok et G2!

/Thomas Albrink

Fra : Per Madsen

Dato : 11-02-02 19:45

Mit G2 har virket perfekt siden sidste efterår, så køb du bare sådan et.
G2'eren virker i øvrigt noget mere gedigen en G1. Der er også en bedre
ydelse, og især længere batteritid på G2.
/Per

Fra : Bømse

Dato : 17-02-02 22:16

Har et G2 og har haft et G1 før.

Begge er super kameraer der fungere uden store problemer, der er små
forskelle som f.eks. opløsningen men G1 er rigelig godt til de fleste.

Så er pengene ligemeget så køb G2, finder du et godt tilbud på G1 (ikke
umuligt da det er på vej ud) så overvej at købe det.