stones i Brande??
Fra : Martin Juhl Mikkelse~

Dato : 10-02-02 14:39

ok, ok...det lyder sært, ikke??

det drejer sig om et væddemål, hvor en vis Onkel Finn påstår, at the rolling
stones har givet koncert i den midtjyske by Brande engagn i 60'erne....

det var vi selvfølgelig nogle stykker der ikke troede på, men nu drejer det
sig altså om at skaffe beviser eller modbeviser...
den påståede koncert figurerer vist ikke på nogle officielle
tour-lister....som jeg har checket indtil videre i hvert fald...

indtil videre er indsatsen i væddemålet 2 flasker rødvin, én middag og et
førerhus til en lastbil (en helt lastbil var åbentbar for stor en
indsats...)

nogle der kan komme med beviser eller ordentlige modbeviser....???

på forhånd tak

- martin juhl

Fra : Rhythm

Dato : 11-02-02 15:10

"Martin Juhl Mikkelsen" <skolegade10@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indsats...)
>
> nogle der kan komme med beviser eller ordentlige modbeviser....???

De har ihverfald været et tur rundt i Skandinavien i 65 , men om det var i
Brande tør jeg ikke sige:
www.the-rolling-stones.com/disco/1965.html

Mvh
Rhythm