Perser killing :o)
Fra : Lindes

Dato : 10-02-02 12:34

Hej alle

Nu vil jeg lige delagtiggøre jer alle i, at jeg har anskaffet mig en
lille perser pige... hun en dejlig lille tortie farvet pelsklump på 14
uger, og bærer navnet Chillis (på stamtavlen). Jeg fandt hende i Grenå
for snart 14 dage siden, og jeg var simpelthen solgt på stedet
Jeg har tænkt mig at udstille hende i Hedensted, så hun/vi kan prøve
det fra starten af.. Så nu skal jeg til at skaffe mig udstyr til
udstilling, og vil meget gerne vide lige præcis hvad der skal til ?
jeg vil gerne høre hvad i andre har med i kufferten når i udstiller
jeres katte..
Burgardiner har jeg fået at vide, men hvilken type stof skal jeg købe
?

Med venlig hilsen
Charlotte, der skal til at bade hende for første gang..

Fra : Mette Frederksen

Dato : 10-02-02 14:01

Har du ikke et billede af jeres lille nye (s)kat????

Mette
--
\!/
(@ @)

Fra : Lindes

Dato : 11-02-02 07:49

"Mette Frederksen" skrev:
> Har du ikke et billede af jeres lille nye (s)kat????
Nej desværre, jeg har ikke fået fremkaldt filmen endnu.. men jeg skal
nok "vise" hende frem når jeg har været forbi fotohandleren..

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Nina El Falaki

Dato : 10-02-02 15:15

Hej Charlotte

Kan du ikke låne udstyret af opdrætteren, indtil du har set om udstilling er
noget for dig og katten.

Burgardiner er det eneste, du ikke kan være sikker på at kunne købe på
udstillingen.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats