Opsætning af Yuris Revenge i Win2000
Fra : Mette & Steinar

Dato : 10-02-02 12:17

Er der nogen der har erfaring med at sætte Yuri's Revenge op til multiplayer
(LAN) i Windows2000 ? Jeg har godt læst på Westwoods hjemmeside at det ikke
altid kan lade sig gøre i Windows2000....men det SKAL det

På forhånd tak for hjælpen

Fra : Stine

Dato : 11-02-02 06:53

Hvis du forklarede hvilken protecol urinus skal bruge, så er der måske en
række ikke spil freaks, men netværks folk, som her på gruppen, der kan
hjælpe dig ???

Henrik

Fra : Mette & Steinar

Dato : 11-02-02 16:47