IE6: Mangler delvis billeder
Fra : J W Nielsen

Dato : 10-02-02 12:09

Hej !
I forgårs opstod følgende problem:
Når jeg kommer ind på en side med billeder/grafik kommer kun ca. halvdelen
til syne.
Resten - der vises omridset samt et lille felt med et rødt kryds i....
Hvis jeg går væk fra siden - og går tilbage igen, ja, så kommer der lidt
flere billeder til syne...
Jeg mener bestem ikke, at jeg har rodet med nogle indstillinger, så hvorfor
sker det ????
Og hvordan løses problemet ????

Jørgen Wulff Nielsen

"Man skal altid starte dagen med et smil - så er det da overstået"
W.C.Fields

Fra : Gjøl

Dato : 10-02-02 14:56

"J W Nielsen" <jwn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Resten - der vises omridset samt et lille felt med et rødt kryds i....
> Hvis jeg går væk fra siden - og går tilbage igen, ja, så kommer der lidt

Det kan være at den hjemmeside du peger på for at få billedet har knas i
maskineriet eller ikke kører optimalt, lad være med at røre ved din indstilling,
det kommer iorden senere, når du vender tilbage.

--
/\_/\
. .

Fra : Madsen

Dato : 10-02-02 15:15

J W Nielsen skrev:

> [...]
> ja, så kommer der lidt flere billeder til syne...
> Jeg mener bestem ikke, at jeg har rodet med nogle

Prøv evt. at tømme browserens cache. Det er nogle gange det
hjælper.

Madsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-02-02 15:21

Sun, 10 Feb 2002 12:08:48 +0100, skrev "J W Nielsen"
<jwn@tdcadsl.dk>:

>Og hvordan løses problemet ?

Prøv at tøm Temporary Internet Files.

??????