Get Carter / Stallone ?
Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 10-02-02 11:13

Nogen der har set omtalte? God eller dårlig?
Så originalen med Michael Caine for nogle år siden, knaldgod film. Kan
genindspillingen leve op til den?

Chris

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-02-02 14:05

C.H.Engelbrecht skrev i meddelelsen
<3c66478d$0$22383$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Nogen der har set omtalte? God eller dårlig?
>Så originalen med Michael Caine for nogle år siden, knaldgod film. Kan
>genindspillingen leve op til den?

Jeg har ikke set den gamle version, kun den med stallone.. og efter min
mening holder den udemærket vand :)..

--
Anders Houmark
Reality kills innocence.

Fra : tang

Dato : 10-02-02 17:41

Jeg har kun set den nye version og jeg blev meget skuffet... Jeg syntes
ikke at den er noget at bruge penge på... ud.

http://www.kandu.dk/

Fra : Per Kristensen

Dato : 11-02-02 09:05

"C.H.Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> wrote in message
> Nogen der har set omtalte? God eller dårlig?
> Så originalen med Michael Caine for nogle år siden, knaldgod film. Kan
> genindspillingen leve op til den?
>
> Chris

Jeg købte Allone udgaven på DVD og solgte den øjeblikkeligt igen :)

Fra : Wiseguy

Dato : 11-02-02 09:13

> Nogen der har set omtalte? God eller dårlig?
> Så originalen med Michael Caine for nogle år siden, knaldgod film. Kan
> genindspillingen leve op til den?

Har ikke set originalen. Men den med stallone skal man nok passe på. Jeg gik ind til den med forventningen om at den nok stank - men
blev positivt overrasket. Lidt ligesom da jeg så Blair Witch Project - havde intet hørt om den og synes egentlig den var OK. Da jeg
så skulle se den (dem begge to) anden gang - ja der måtte jeg tilstå at det holdte de ikke til.

Men det er to timers god underholdning - men lej den - den er sværd at komme af med igen.

mvh

Kostas
email@supertips.dk

Fra : Kasper Bang

Dato : 11-02-02 15:39

"C.H.Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> wrote:
> Nogen der har set omtalte? God eller dårlig?
> Så originalen med Michael Caine for nogle år siden, knaldgod film. Kan
> genindspillingen leve op til den?

Se blaxploitation-genindspilningen "Hit Man" i stedet - fang den
f.eks. når TCM sender den (det gør de med jævne mellemrum). Pam Grier
ER altså sjovere at kigge på end Sly.

MVH/Kasper

Fra : Kim Sønderholm Ander~

Dato : 13-02-02 16:02

Den er ok, men ikke fabelagtig..

Michael Caine er sjovt nok også med i den nye!

Fra : JSMadsen

Dato : 14-02-02 16:36

> [...]
>Nogen der har set omtalte? God eller dårlig?
>Så originalen med Michael Caine for nogle år siden, knaldgod film. Kan

Den er OK.
Jeg så Stallone udgaven efter jeg havde set den originale på DVD, begge for første gang.

--
med venlig hilsen JONAS