MP3 i Frontpage
Fra : Gudrun

Dato : 10-02-02 11:02

Hejsa...hvordan lægger man en mp3-fil ind så den automatisk afspilles når
siden åbnes?

Mange søndagshilsner Gudrun

Fra : Gevaldi

Dato : 10-02-02 11:44

"Gudrun" <great_gudrun@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3c66452f$0$89118$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa...hvordan lægger man en mp3-fil ind så den automatisk afspilles når
> siden åbnes?

Hvis du ikke selv har copyright på
det MP3 nummer, så må du ikke
have på din site.

Det er også en dårlig ide med musik
der starter op automatisk, det er
irriterende.
Skal du have musik på din site, så
sørg for det kan startes og stoppes,
så kan den besøgende selv vælge.

--
/Gevaldi

Jeg har et skilt på min postkasse hvorpå
der står: "Reklamer, Nej tak", og det vil
jeg også gerne bede mig fritaget for her
i denne ng.

Fra : Gudrun

Dato : 18-02-02 18:15

Hmmmm, tak for dit svar, som jeg ikke kunne bruge til noget som helst... Er
selvfølgelig klar over at jeg ikke må benytte et nummer på en offentlig
tilgængelig site - det var ikke det jeg spurgte om...

Hvad gør dig kompetent som smagsdommer forøvrigt? Du hader muligvis
automatisk afspilning af musik (gør jeg forøvrigt også) men det berettiger
da ikke at andre ikke skal bruge det, gør det?

Jeg forstår ikke den sidste bemærkning med "Reklamer nej tak"? Ingen har
vist givet udtryk for at dette skulle bruges uden hensyn til den
eksisterende lovgivning på området, så drop at spille politimand og hjælp
med et svar på spørgsmålet eller lad være med at agere smagsdommer - det kan
du sikkert finde en anden velegnet NG til...

Mange hilsner Gudrun

Fra : Gevaldi

Dato : 18-02-02 19:17

"Gudrun" <great_gudrun@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3c713682$0$89075$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hmmmm, tak for dit svar, som jeg ikke kunne bruge til noget som helst... Er
> selvfølgelig klar over at jeg ikke må benytte et nummer på en offentlig
> tilgængelig site - det var ikke det jeg spurgte om...

Nåe, men så indsætter du din mp3 fil
som du ville have indsat enhver anden
lydfil!

> Hvad gør dig kompetent som smagsdommer forøvrigt? Du hader muligvis
> automatisk afspilning af musik (gør jeg forøvrigt også) men det berettiger
> da ikke at andre ikke skal bruge det, gør det?

Nej.

> [...]
> med et svar på spørgsmålet eller lad være med at agere smagsdommer - det kan
> du sikkert finde en anden velegnet NG til...

Du kunne godt behøve at læse dette:
og havde du læst dette, ja så havde
du nok heller ikke skrevet ovenstående.

Fra : Hans Chr. M. Anderse~