SIM VIRUS
Fra : Henrik Hansen

Dato : 23-01-01 22:09

Jeg har på min mobiltelefon: Nokia 3210 modtaget en simvirus... Den viler i
displayet øverst i toppen to ikoner: Et ikon hvor der står FAX og et ikon
hvor der står et lille e jeg modtog virusen med en SMS... Den "æder" mine
menuer i telefonen op ligeså stille...Den har fjernet min ordbog til
SMSbeskeder. Den kan kun skrive på sproget finsk det skyldes nok at Nokia
er et finsk firma.

NOGLE DER KAN HJÆLPE MIG MED AT FJERNE DISSE TO IKONER FRA MIN MOBIL...

Skriv evt. Svar til mig på: frands@crosswinds.net

På forhånd tusind tak

Fra : Carsten Petersen

Dato : 23-01-01 23:16

hvis du kender en som har en anden udbyder end din egen så sæt kortet i og
skift tilbage til dit eget så virker det.

"> NOGLE DER KAN HJÆLPE MIG MED AT FJERNE DISSE TO IKONER FRA MIN MOBIL...

Fra : Steen Andersen

Dato : 23-01-01 23:36

>hvis du kender en som har en anden udbyder end din egen så sæt kortet i og
>skift tilbage til dit eget så virker det.

Virker det egentlig også hvis tlf er sim-låst?

-Steen

Fra : hoople

Dato : 24-01-01 08:10

det er ikke altid det virker
hoople

Fra : dkoy@my-deja.com

Dato : 24-01-01 13:58

Du skal bare bruge et andet sim-kort, det kan godt være fra den samme
udbyder. Det behøver ikke engang at være aktiveret. Hvis du har et
andet fra et tidligere abbonoment, så prøv det.

Steen P.

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/