Ændring af hastighed efter behov
Fra : Jan Skov

Dato : 09-02-02 23:26

Er det muligt at ændre sin ADSL hastighed efter behov?
- Det ville være rart at kunne sætte hastigheden ned, når man skal teste om
designet til hjemmesiden kører OK på f.eks. 56K modems (og op igen efter
testen )o; )

Mvh
Jan
www.jsc.dk/vejle

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 09-02-02 23:48

Jan Skov wrote:

> [...]
> - Det ville være rart at kunne sætte hastigheden ned, når man skal
> teste om designet til hjemmesiden kører OK på f.eks. 56K modems (og

Jeg ved at man ved Cybercity kan få mere power på i perioder, men om
man også kan sætte hastigheden ned, og så langt ned som du ønsker ved
jeg ikke. Tror du ikke det ville være nemmere at lave et opkald ved
hjælp af et almindeligt modem?

Med venlig hilsen
Peter Hindsgaul
--
Når jeg bliver 60 holder jeg op med at arbejde. Og hvis de andre
opdager det går jeg på efterløn

Fra : Linde

Dato : 10-02-02 00:28

"Jan Skov" <janskov@christensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
om
> designet til hjemmesiden kører OK på f.eks. 56K modems (og op igen efter

Du kan åbne den hjemmeside du tester med Frontpage...den fortæller dig hvor
længe den vil være om at hente siden med et 28.8, kig nede i højre hjørne.

--
Mvh Linde

--ooOoo--
Bliv donor
--ooOoo--

Fra : Jan Skov

Dato : 10-02-02 09:44

[klip]
> Du kan åbne den hjemmeside du tester med Frontpage...den fortæller dig
hvor
> længe den vil være om at hente siden med et 28.8, kig nede i højre hjørne.
[klip]

Jeg kender godt FPs funktion, men som så meget andet med MS skal det jo nok
tages med et gran salt :)
Jeg ville gerne kunne se det med egne øjne.. Men så er et modem nok det
bedste bud :)

Tak for begge svar

Jan
www.jsc.dk/vejle

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 10-02-02 11:04

Jan Skov wrote:

> Tak for begge svar

Selv Tak

Fra : Jes Nielsen

Dato : 13-02-02 11:32

Mit bedste bud er www.websitegarage.com hvis du føler du er gået over gevind
med grafikken, der får du et rimeligt godt overblik over downloadhastigheden
ved forskellige forbindelser.

Fra : TT

Dato : 10-02-02 15:51

On Sat, 9 Feb 2002 23:25:56 +0100, "Jan Skov" <janskov@christensen.dk>
wrote:

> [...]
>designet til hjemmesiden kører OK på f.eks. 56K modems (og op igen efter

Nu vi er ved det, findes der et program, hvorigennem man kan bestemme
hvor meget up- og downstream båndbredde diverse applikationer må
bruge?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-02-02 21:18

TT <tandberg_luke@hotmail.com> skrev....

> Nu vi er ved det, findes der et program, hvorigennem man kan
> bestemme hvor meget up- og downstream båndbredde diverse
> applikationer må bruge?

Til Windows? Nej.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ: