telemore
Fra : vv

Dato : 23-01-01 09:19

Er der nogen der har erfaring med telemore, er det et godt selskab eller
bare ligsom teleskoddanmark?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-01-01 12:06

vv skrev:

>Er der nogen der har erfaring med telemore, er det et godt selskab eller
>bare ligsom teleskoddanmark?

Det kører bare her. Nemt, hurtigt og billigt :)

Vil du have mere information, må du være lidt mere konkret. De kører
på TeleDanmarks net, så der er dækning stort set alle steder. Jeg har
kun under Nørreport station ikke kunne få kontakt. Men det er nok på
grund af min telefon (Audiovox 810) - for jeg har en kammerat med
Telmore der godt kan.
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet:
http://tjenpenge.com/

Fra : Claus E Beyer

Dato : 23-01-01 18:34

> [...]
> kun under Nørreport station ikke kunne få kontakt. Men det er nok på
> grund af min telefon (Audiovox 810) - for jeg har en kammerat med

Kan det tænkes at TDM kun har lagt en 1800 sender under jorden ved
Nørreport station.

(Med andre ord, er din Audiovox 810 en Dual Band telefon?)

Claus

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-01-01 00:24

Claus E Beyer skrev:

>Kan det tænkes at TDM kun har lagt en 1800 sender under jorden ved
>Nørreport station.

har TDK 1800-sendere?

>(Med andre ord, er din Audiovox 810 en Dual Band telefon?)

Nej, det er det ikke. Men det er min kammerats heller ikke. Den er
åbenbart bare bedre til at modtage signalet. Det gør såmænd heller
ikke noget, det er det eneste sted, udover Storebæltstunnelen hvor jeg
indtil nu har oplevet ikke at have signal. Det overlever jeg nok.
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet:
http://tjenpenge.com/

Fra : Lars Jensen

Dato : 24-01-01 14:14

On Tue, 23 Jan 2001 17:33:41 GMT, "Claus E Beyer"
<cebeyer@hotmail.com> wrote:

>Kan det tænkes at TDM kun har lagt en 1800 sender under jorden ved
>Nørreport station.
>
>(Med andre ord, er din Audiovox 810 en Dual Band telefon?)

Der var en artikel i avisen lige før jul om, at Mobilix (som
Banestyrelsen har aktier i) som de eneste har fået lov at placere en
sender i tunnelen under Nørreport. Ved ikke om det er ændret siden.

vh
Lars

Fra : Tholo

Dato : 23-01-01 18:10

Jeg er ganske godt tilfreds med mine to sim kort derfra...
Ingen problemmer endnu..*S*

Med venlig hilsen Thomas
E-mail: Tholo@mail1.stofanet.dk ICQ 6550424
http://Come.to/tholo

Fra : N/A

Dato : 23-01-01 21:15

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 23-01-01 21:15

> Eneste "minus" er at man skal sætte penge ind på konto vha. Dankort over
> Internet

Skal dog også lige nævnes at der betales opkaldsafgift på 25 øre. Hver gang
man ringer, også selvom den ikke bliver taget i den anden ende !!
Har det selv, (DVS. når Mobilix, kan finde min sim-lock)
Og det virker, hvad jeg har hørt, ganske godt ! :)

--
Hilsen
Bjarke

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-01-01 00:24

Yup, men det er for mig et plus :) I og med Telmore ikke opkræver
regninger bagud, men forud, så har de ingen penge ude at svømme der,
og har ingen dårlige betalere. Dermed kan de sætte priserne ned.

>Skal dog også lige nævnes at der betales opkaldsafgift på 25 øre. Hver gang
>man ringer, også selvom den ikke bliver taget i den anden ende !!

Gør man ikke det hos de fleste mobilselskaber?
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet:
http://tjenpenge.com/

Fra : jan steen sørensen

Dato : 24-01-01 07:28

>Gør man ikke det hos de fleste mobilselskaber?

Ikke hos Mobilix.... - da er minuttakst (faktureret pr. sec.) det eneste du
betaler..
Jan

Fra : Claus E Beyer

Dato : 24-01-01 07:56

Hver gang

> Gør man ikke det hos de fleste mobilselskaber?

Ikke hos Mobilix.

Claus

Fra : N/A

Dato : 24-01-01 17:49

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 24-01-01 17:49

"Telmore - Frank Rasmussen"
> Der er flere nye betalingsmetoder under vejs, ligesom udlands telefoni,
> data m.m. er på vej her i første kvartal.

Og det glæder vi os nu til ! :)
Er det bare mig, men har der ikke også været snak om en prisnedsættelse ??

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-01-01 18:51

>"Telmore - Frank Rasmussen"

Frank!! Er du ikke flink at ændre din newsreader til at skrive Re: i
stedet for Sv: foran subjects når du laver replies. Os der læser via
Sunsite kan ikke se dine svar, da de bliver sorteret fra...

- derfor svarer jeg egentlig på Bjarkes indlæg - jeg kan ikke se dit.
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet:
http://tjenpenge.com/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-01-01 23:47

Lasse Hedegaard skrev:

>Frank!! Er du ikke flink at ændre din newsreader til at skrive Re: i
>stedet for Sv:

Ja tak.

>foran subjects når du laver replies. Os der læser via
>Sunsite

.... TD eller Get2Net ...

Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/
   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Christian Bech

Dato : 26-01-01 08:59

Bertel Lund Hansen <nospamto@lundhansen.dk> wrote:

> Ja tak.

> ... TD eller Get2Net ...

Øhh...jeg kan fint se dem som Uni2 kunde, og det burde da være samme
server som Get2Net?

--
Christian

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-01-01 13:02

Christian Bech skrev:

>Øhh...jeg kan fint se dem som Uni2 kunde, og det burde da være samme
>server som Get2Net?

Øh ... hovsa ... jeg havde glemt at jeg har strammet mit
personlige filter til at slette svsvar.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 25-01-01 19:40

Hej Frank

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote:

>Der er flere nye betalingsmetoder under vejs, ligesom udlands telefoni,
>data m.m. er på vej her i første kvartal.

Når i nu skal igang med nye tiltag/ændringer, så husk at det (næsten)
perfekte mobilabb. faktisk er det i allerede har ! - der skal blot ske 2
små ændringer for at det simpelhen _er_ det perfekte. - Væk med den der
"75,- kr pr. kvartal" forbrugsklausul, og, så skal vi kunne bruge
telefonen når vi er i udlandet (roaming). Så vil jeg godt betale 10 øre
mere pr. minut
--
M.v.h. Ole

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 26-01-01 00:12

Ole Rasmussen <ole@rasmussen.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:38s07tsvq2siin9j9pdmj0l557i0fd4akk@4ax.com...

> [...]
> "75,- kr pr. kvartal" forbrugsklausul, og, så skal vi kunne bruge
> telefonen når vi er i udlandet (roaming). Så vil jeg godt betale 10 øre

Udenlandstelefoni kommer her i første kvartal, og klausulen med min. forbrug
følges op af et tilbud om at fortsætte med under andre vilkår (Bliver noget
retning af at betale kr. 15 incl. moms pr. måned, mere info følger). Men vi
kan desværre ikke tilbyde at tage 10 øre mere, vi har netop indført et bonus
program hvor vi giver 20% oveni alle indbetalinger.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen - TELMORE A/S
Høje Taastrup Boulevard 39
2630 Taastrup
www.telmore.dk - fr@telmore.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-01-01 01:17

Telmore - Frank Rasmussen skrev:

>Men vi
>kan desværre ikke tilbyde at tage 10 øre mere,

(Ole - send du bare dine 10 øre × hvor meget du nu snakker til mig :)

>vi har netop indført et bonus
>program hvor vi giver 20% oveni alle indbetalinger.

Øvøv, jeg har netop bestilt her den anden dag.
Kunne I ikke hellere sætte prisen 20% ned :) 1 kr lyder også meget
pænere :) Og så de 25 øre for SMS som WOL. SÅ er vi kørende.

PS! Tak for din ændring til Re: - så kan vi alle følge med :)
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet:
http://tjenpenge.com/

Fra : Anders R

Dato : 26-01-01 13:21

"Ole Rasmussen" <ole@rasmussen.org> wrote >

> [...]
> "75,- kr pr. kvartal" forbrugsklausul, og, så skal vi kunne bruge
> telefonen når vi er i udlandet (roaming). Så vil jeg godt betale 10 øre

Jeg vil gerne tilslutte mig Oles holdninger,
Manglende roaming i udlandet er faktisk årsagen til at jeg endnu ikke er
skiftet fra mit Sonofon abonnement!
Vedrørende minimumsforbruget på kr. 75 pr kvartal, synes jeg at I i stedet
for "bare" burde opkræve kr. 25 pr. måned i de kvartaler hvor forbruget ikke
opfylder dette.
Dvs. foreksempel:
Forbrug Januar,Februar, Marts i alt 60kr. I kunne efteropkræve kr. 15 som
svarer til forbrug optil kr. 75.
Alternativet er selvfølgelig helt at fjerne kravet om minimumsforbrug!

Hilsen
Anders

Fra : Fischer

Dato : 26-01-01 13:36

> Jeg vil gerne tilslutte mig Oles holdninger,

Me too!

(F)

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 27-01-01 19:26

Vi er ved at indføre et alternativ til de kunder der taler for mindre end
kr. 75
pr. kvartal. Det bliver noget i retning af at man kan indbetale et mindre
gebyr
for at holde nummeret åbent. Mere følger på vores hjemmeside.

Frank Rasmussen - TELMORE A/S
Høje Taastrup Boulevard 39
2630 Taastrup
www.telmore.dk - fr@telmore.dk

Anders R <AR@postman.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3a716e55$0$3197$73beb97d@news.dk.uu.net...

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 26-01-01 16:19

Hej...

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote:

>Der er flere nye betalingsmetoder under vejs, ligesom udlands telefoni,
>data m.m. er på vej her i første kvartal.

Selv om det er lidt tidligt, der er jo lidt endnu til 1 Juli. Men,
bliver det muligt at flytte et nuværende mobilnummer med over til jer
fra denne dato ? og hvis, så også på allerede eksisterende Telmore abb.
?
--
M.v.h. Ole

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 27-01-01 19:27

Ja, det vil jeg mene, men det er lidt fortidligt at sige endnu.

Frank Rasmussen - TELMORE A/S
Høje Taastrup Boulevard 39
2630 Taastrup
www.telmore.dk - fr@telmore.dk

Ole Rasmussen <ole@rasmussen.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a3537t0gbqupmhc265os79m38sudqs20a9@4ax.com...

Fra : HENRIK OLESEN

Dato : 23-01-01 22:02

Ganske godt tilfreds!!!!!!!!
Billigt og kan godt anbefales!!

Fra : vv

Dato : 24-01-01 11:26

Nu har jeg bestilt det,

Fra : Kykkel

Dato : 24-01-01 16:15

> Er der nogen der har erfaring med telemore, er det et godt selskab eller
> bare ligsom teleskoddanmark?

2 af mine kammeater, samt mig selv har skiftet fra SKOD-TDK til Telmore,
der er ikke nogen af os der har haft nogen problemer overhovedet...

Som et plus kan det nævnes at hvis man skriver til dem så kommer det et
svar inden for en dag eller mindre, og ved bestilling af SIM-kortet gik der
kun én dag fra bestilling til modtagelse. Det var bare lækkert!
--
Kykkel@sol dot Dk