Ericsson 868
Fra : Torben Leander

Dato : 22-01-01 23:06

Hej !

Jeg har en Ericsson 868 som er ca 2 år gammel. Den har fået for vane, at
slukke af sig selv.
Ved en her i NG. Hvad der kan gøres ved det, og hvad det koster at få den
repareret ?

Hilsen
Torben L. Andersen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 23-01-01 09:51

"Torben Leander" <totter@post8.tele.dk> wrote in message
> [...]
> slukke af sig selv.
> Ved en her i NG. Hvad der kan gøres ved det, og hvad det koster at få den

Kan du vride den så den går død, dvs at batteriskruerne, enten er forkerte
eller løse..

Hvis så koster det ikke alverden, hvis noget overhovedet.

Hygge

Flemming

Fra : Torben Leander

Dato : 23-01-01 12:03

Hej !

Tak for info. Det hjalp da jeg spændte de to skruer.

Hilsen
Torben L. Andersen.