Nokia 3310 vs 3330.
Fra : (---===Vercingetorix~

Dato : 09-02-02 16:54

Hej her i gruppen.

Jeg har et spørgsmål ang telefonkøb.
Jeg står over for at købe en Nokia 3310 eller en 3330,
der er kun 200 kr i forskel hvis jeg vælger 3330 men kan det
overhovdet betale sig at give de 200 kr mere.???????????

Jeg har været inde på nokia`s hjemmeside og som jeg ser det er
der kun wap til forskel,og jeg tror ikke jeg kommer til at bruge wap
på nuværende tidspunkt til noget,men hvis der er lidt fremtid i wap så
er det vel bedst at købe en 3330.

Hvis der er nogen forskel udover wap vil jeg gerne høre hvad.

Jeg skal bestemme mig inden Mandag så jeg håber at i vil hjælpe mig.

Mvh (---===Vercingetorix===---)

Fra : Hans-Jacob

Dato : 10-02-02 13:34

> Hvis der er nogen forskel udover wap vil jeg gerne høre hvad.
svjh. er der også noget med nye spil/baner der kan hentes via WAP, noget med
en Vibrer først ring bagefter og animerede pauseskærme....
Det er de tre ting jeg mener er de største forskelle skulle ikke undre mig
om Nokia har rettet nogle af alle de fejl 3310-modellen havde sidste forår
med bedre dele osv.

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Mikkel Peterson

Dato : 10-02-02 16:42

Hej!
Jeg ville helt klart vælge 3330!
Det er jo kun 200kr xtra

Mvh
Mikkel

Fra : JC Fassel

Dato : 09-02-02 17:07

Jeg ville klart overveje at børnesygdommene på begge telefoner er overstået.
Desuden at WAP næppe bliver til noget ... GRPS ville måske være interessant.

Jeg skal ikke kunne sige hvormeget der er lavet om i 3330 i forhold til
3310, men det er ikke meget. -overvej den hvis du tror på at der er lidt
bedre software i som de ikke har klaret via soft-updates. Eller hvis du
hellere vil have hvidt cover istedet for blåt.

Mvh
JC

Fra : (---===Vercingetorix~

Dato : 11-02-02 16:35

Hej igen og tak for hjælpen.

Jeg har nu bestilt en Nokia 3330,for hvis der skulle komme lidt
mere gang i WAP så er det vel bedst at have det.

Jeg har købt telefonen uden abb og skulle give hhv.
531 kr plus moms for 3310.
705 kr plus moms for 3330.
1500 kr plus moms for 8210.

Efter sigende skulle det være indkøbs priser.

Mvh Vercingetorix.