3310 sende sms "igemmen" telefonbog.
Fra : Brian Nørrelund Ande~

Dato : 22-01-01 17:33

Hej Ng læsere.

Jeg har en Nokia 3310..
når jeg har skrevet en besked og vil ind og sende den, i stedet for at
skrive nr. vil jeg gerne ind i telefonbogen "søg". Men en gang i mellem er
der ikke nogen navne, og så hvis jeg trykker på # (# = se nr.) kommer nr.
frem !!!

Hvad skal jeg gøre ???

/Brian

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 22-01-01 18:08

"Brian Nørrelund Andersen" <streamer@ready.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der ikke nogen navne, og så hvis jeg trykker på # (# = se nr.) kommer nr.

Tage batteriet af din telefon og så starte den op igen!

Så duer den igen i ca. en uge, derefter den samme behandling igen osv.

\MK

Fra : Thomas

Dato : 22-01-01 19:26

Hej

Jeg mener kun du behøver at tænde og slukke. Jeg har samme problem engang
imellem, og jeg tror det er et generelt problem, så jeg tror ikke rigtig du
kan undgå det.!!

Mvh
Thomas

Fra : Brian Nørrelund Ande~

Dato : 23-01-01 19:33

Hej

Er der ikke nogen der har en forklaring på det ???

/Brian