Så er der dømt DØDSMETAL!!! [Deicide og Ak~
Fra : Kong Kent

Dato : 09-02-02 15:20

Hej gutter

Så er der sq dømt dødsmetal af allerbedste skuffe.

D. 22/4-2002 gæster DEICIDE og AKERCOCKE Loppen i København, og
D. 26/4-2002 gæster DEICIDE og AKERCOCKE Voxhall i Århus.

Jeg så DEICIDE første, og indtil nu eneste, gang i 'Huset i Århus d.
2/12-1995. Glæder mig enormt til at skulle se dem igen hele 2 gange i april
måned. Og så har de derudover taget Akercocke med. Det er sq da for stort!

De to førende metalbands i den hårdeste genre spiller samme aften?! Det
bliver ikke større.

Jeg er at finde begge steder. Det er 200% sikkert :)

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Carsten Norrbohm

Dato : 10-02-02 01:12

På et tidspunkt gik der et rygte om at dying fetus skulle spille på loppen,
det ville også havde været rart!! Skal selv ind på loppen og se Deicide.
Glæder mig som et spædbarn.
Hilsen Carsten

Fra : Rar Morfar

Dato : 10-02-02 11:48

Jeg er satme også at finde på Voxhall den 26/4

Jeg skulle ha set dem engang de spillede md Konkhra på Rytmeposten i Odense,
men gik glip af det! Nu tager jeg hævn.
Ikke at jeg er en langhåret headbanger - men hold kæft hvor musikken styrer.

Hvad har deicide egentligt lavet efter Once Upon The Cross?

Rune

Fra : Kong Kent

Dato : 15-02-02 23:41

> [...]
Odense,
> men gik glip af det! Nu tager jeg hævn.
> Ikke at jeg er en langhåret headbanger - men hold kæft hvor musikken

Jeg er langhåret headbanger, men hold kæft musikken styrer også når man er
dét :)

> Hvad har deicide egentligt lavet efter Once Upon The Cross?

"Serpents Of The Light" (1997), "Insineratehymn" (2000) og "In Torment In
Hell" (2001)
+ en live-cd "When Satan Lives" fra 1998.

Var de egentlig i Odense tilbage i 1995? Jeg troede kun de spillede i 'Huset
i Århus og Pumpehuset i København? Jeg var nemlig til koncerten i Århus, og
hold kæft det musik styrer for vildt. Og nu bliver de backet op af
Akercocke - det største nye band i lange tider indenfor metal

22/4 og 26/4 bliver to store aftener i mit nye heavy-år *GG*

Fra : Mørch

Dato : 20-02-02 23:21

Vi ses i København :)

METAL!!