Dumt spørgsmål? men ..
Fra : Jigipe

Dato : 09-02-02 14:30

Hej gruppe,
Jeg har et måske lidt dumt spørgsmål .. Hvordan får man sin gæstebog
og/eller diskussions forum til at virke på ens egen computer - og ikke kun
på nettet? kan det lade sig gøre? i så fald hvordan?

Jimi,

Fra : Andreas Paasch

Dato : 09-02-02 15:27

Webserver med Frontpage Server Extensions.
Mange muligheder for Webservere, afhængig af dit styresystem.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
http://www.Paasch.Net