Simon Von Koney
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-02-02 13:40

ADVARSEL: Der gøres opmærksom på at denne tråd ikke omhandler
ring-i-næsen-musik og derfor kan virke dybt stødende på enkelte folk som
mener at tomater svæver over jorden.

_________________

FÆRØSKTOP-MUSIK
Ja, så kom der færøsk musik (selvfølgelig sunget på dansk) på den
danskeTv-Dansktop i København. Færingen Simon Von Koney ser ud til at have
stormet 1. pladsen direkte fra en 11. plads. Det er noget af en bedrift, så
han har vist ingen grund til at sidde at drikke "Øl med tårer i". Det er
egentlig mærkeligt at det først er nu den gør sig gældende. Det da mere "Jeg
ønsker mig hjem" der er fremme i øjeblikket på lokalradioernes hitlister.
Man tumler vist stadig med at få udgivet 3 cd-er med hans færøsk-sprogede
country-sange, heriblandt hans sang om at han ønsker sig hjem.
Der er også færøsk musik i grand-prixet i aften, men jeg tror at det er
sådan noget af det der tæppebankermusik, så det er ikke aktuelt at skrive
noget om her. Men man kan da altid høre grandprixet med dæmpet lyd, for at
kontrollere hvad det er for noget. Så er det ikke så støjende.

Hilsen Åge

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 12-02-02 12:57

> _________________
>
> FÆRØSKTOP-MUSIK
> Ja, så kom der færøsk musik (selvfølgelig sunget på dansk) på den
> danskeTv-Dansktop i København. Færingen Simon Von Koney ser ud til at have

Så vidt jeg ved, bor han da her i Ringe...

--
Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Fra : John K

Dato : 12-02-02 15:45

> Så vidt jeg ved, bor han da her i Ringe...

Det gør han også.

Mvh

John K

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-02-02 19:56

Betina og Claus Ellegaard Skytte <bces@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c690303$0$22349$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Så vidt jeg ved, bor han da her i Ringe...
>
> Med Venlig Hilsen
> Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Hej med jer

Ja, det er rigtigt, han bor i Ringe, på Fyn. Men han er færing. Han synger
sine sange på både dansk og færøsk.
Sidder netop nu og lytter til Radio Nibenitten hvor de spiller Dansktoppens
1. plads.Det er Jeg Ønsker Mig Hjem, med Simon Von Koney.

Hilsen Åge