opsætning af multi red alert 2?
Fra : Cool Fool

Dato : 09-02-02 13:10

Nogen der ved hvordan man skal opsætte red alert 2 for at spille
multiplayer, jeg har installeret ipx, men den skriver også et eller andet om
destination og socket number??

Fra : brian knudsen

Dato : 10-02-02 16:20

socket skal bare være ens på begge .. dest skal du ignorer .. og så kan du
iøvrigt kun spille på lokalnettet .. medmindre du laver en IPX og TCP tunnel
eller spiller via deres internet server ting ..

ps. prøv Sudden Strike .. det er stort og langt sjovere end Red Alert .. det
er faktisk ww2 RTS strategi heh ..