Tåbeligt - men seriøst spørgsmål om slimhi~
Fra : Søren Kongstad

Dato : 09-02-02 12:29

Jeg har lige været forkølet, og undrede mig her om noget som jeg ved andre
også har undret sig over. For at formulere det direkte så er mit spørgsmål.

Hvor meget snot kan næsen egentlig producere pr dag ?

Man pudser konstant næse. Jeg brugte 100-200 lommetørklæder, på kun kort tid
(jeg var ikke forudseende nok til at veje dem før og efter)

Jeg har søgt forgæves på nettet (svært at finde på termer) så nu prøver jeg
her!

Søren

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 10-02-02 07:31

Søren Kongstad wrote:

> Hvor meget snot kan næsen egentlig producere pr dag ?
>
> Man pudser konstant næse. Jeg brugte 100-200 lommetørklæder, på kun kort
> tid (jeg var ikke forudseende nok til at veje dem før og efter)

Når du har fundet frem til svaret så - please - lad være ved at poste
det her

-Claus

Fra : Peter Jensen

Dato : 10-02-02 22:47

> Når du har fundet frem til svaret så - please - lad være ved at poste
> det her

Hvad med at dele det med resten af os?
Jeg spørger kun af morbid nysgerrighed...

--
PeKaJe

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 11-02-02 00:09

Søren Kongstad skrev:

> Man pudser konstant næse.

Husk på, at dine slimhinder i næsen er hævede, og du vil derfor oftere
føle trang til at pudse næse oftere, selvom der ikke nødvendigvis kommer
voldsomt mere snot ud end sædvanligt.

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse