Siemens C35I unlock??
Fra : Booggyman

Dato : 21-01-01 23:30

jeg har købt subtj. men har bestilt et nummer hos sonofon og skal nu vente
på at kort mm. kommer med posten-dvs. at jeg ikke kan lege med fon'en før
sonofon får lettet røven, men jeg har et TDM som skal opsiges, men fon'en er
låst til sono.

nogen der kan hjælpe med at låse den op- det er ikke livsnødvendigt da jeg
vil skifte til sono, men bare så jeg kan lege lidt med den (fonen altså)

--
fjern tal fra email så skulle den virke

Fra : Booggyman

Dato : 22-01-01 23:05