www.mytime.dk
Fra : Fam. Vogn

Dato : 21-01-01 22:11

Er der nogen der kender noget til mytime.dk??? Hvis ja, virker det? Jeg har
prøvet at skrive en mail til den oplyste email addresse (mytime@mytime.dk)
men den eksisterer ikke... Det er en rigtig fed idé. Men det virker bare
ikke... Ihvertfald ikke for mig. Er der nogle andre der har noget
lignende???

Mvh
Max

Fra : [SFS]Razzia

Dato : 21-01-01 23:40

Det virker fint nok...

Jeg bruger det dog ikke særlig meget.

Fra : Fischer

Dato : 23-01-01 09:44

> [...]
> men den eksisterer ikke... Det er en rigtig fed idé. Men det virker bare
> ikke... Ihvertfald ikke for mig. Er der nogle andre der har noget

Ja - en rigtig fed idé.

Dog ikke hvis den bruger E-mail til udsendelse. Min xxxxxx@note.sonofon.dk
er så sløv, at det i praksis ville blive en værdiløs tjeneste.

(F)

Fra : mariette

Dato : 25-03-01 15:52

> [...]
>men den eksisterer ikke... Det er en rigtig fed idé. Men det virker bare
>ikke... Ihvertfald ikke for mig. Er der nogle andre der har noget

Jeg har også forsøgt! - Jeg kan godt få mit telefonnummer registreret (efter et
par forsøg), men den sender ikke SMS-er ud, og reagerer ikke når jeg sender
forespørgelser. Jeg har også forsøgt at maile mytime, men opdagede også at
adressen ikke eksisterer. Det er en skam, da det ellers er en rigtig god idé, og
kalenderen o.s.v. virker brugervenlig. Jeg tænkte først at det var en site under
opbygning, - også fordi koncurencen ikke var startet på det tidspunkt, - og f.eks.
hjælpemenuerne var ikke færdige. Men der er ikke sket så meget siden.. Det er
uprofessionelt at man ikke kan komme i kontakt med firmaet, og når de lover en
præmie, skal de også skrive hvem der har vundet (eller at nogen har). Mystisk....