[Criterion] Nye titler
Fra : Jens Thomsen

Dato : 09-02-02 10:15

http://www.criterionco.com

Criterion har nu officielt annonceret 'Traffic på deres hjemmeside og
samtidigt opdateret "comming soon"-sektionen med et par ekstra titler: De
russiske Ballad of a Soldier og The Cranes are Flying og Jean-Pierre
Melvilles gangsterfilm Bob Le Flambeur.

Jeg ved, at andre før har efterspurgt 'Tranerne flyver' her i gruppen, så
det er da en spændende nyhed. Ruscico har i forvejen udgivet den, men deres
titler er ikke de nemmeste at få fat på.

Selv ser jeg mest frem til Bob Le Flambeur. Jeg er en sucker for Melvilles
kølige eurogangsterstil, og selvom det altså desværre ikke blev til Le
Samouraï i denne omgang, så skal det nok blive godt.

On a sidenote: Jeg lagde også mærke til, at udgivelsesdatoen på In the Mood
for Love er skubbet fra 26/2 til det mere intetsigende "marts". Det
harmonerer ikke helt med, at jeg lige har modtaget en despatch confirmation
fra Future Entertainment?! Oh, well, jeg forudbestilte, så jeg får den for
sølle £16.99

MVH
Jens

Fra : Ole Kofoed

Dato : 09-02-02 12:55

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

deres
> titler er ikke de nemmeste at få fat på.

Bare til oplysning: Ruscico's Solaris og Andrei Rublev er kommet på
engelsk region 2 udgivet af Artificial Eye. Jeg var så heldig at kunne
slippe med £16.99 fra Jersey firmaet Under18/SplashDVD.

Mvh.

Ole

Fra : Jens Thomsen

Dato : 09-02-02 19:18

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> skrev i en meddelelse

> Bare til oplysning: Ruscico's Solaris og Andrei Rublev er kommet på
> engelsk region 2 udgivet af Artificial Eye. Jeg var så heldig at kunne
> slippe med £16.99 fra Jersey firmaet Under18/SplashDVD.

Spændende. Det skal jeg da kigge nærmere efter. Tak for oplysningen, Ole.

MVH
Jens