Methylen Blue
Fra : CMik

Dato : 09-02-02 08:57

Hvor kan jeg købe Methylen Blue henne ?

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 09-02-02 13:23

"CMik" <cecilie.mikkelsen@post1.tele.dk> wrote in message
news:3c64d62f.2750388@news.inet.tele.dk...

> Hvor kan jeg købe Methylen Blue henne ?

Hej
JEg ved ikke lige om du kan købe Methylen Blå separat, men det findes i
mange medisiner, som du enkelt kan købe hos din lokale dyrehandler.
Det er bare at læse på indholdsfortegnelsen på pakningen.
Hilsen Ditte

Fra : Muffin Man

Dato : 09-02-02 16:16

"CMik" <cecilie.mikkelsen@post1.tele.dk> wrote in message

> Hvor kan jeg købe Methylen Blue henne ?

Prøv Matas eller apoteket. Du kunne måske overveje at kalde det for
'metylenblåt' i stedet for den engelske betegnelse.

I øvrigt er metylenblåt et af de produkter, hvis pris stiger med nogle
hundredetusinde procent, når det kommer i en flaske og kaldes et eller andet
smart.

5 gram holder til resten af livet.

mvh
Jan

Fra : thomas schreiber

Dato : 09-02-02 23:04

Hvad skal du dog bruge det til? Jeg har arbejdet på et dambrug engang, og
det var meget meget meget lidt vi skulle bruge... Vi havde jo mange
tusinde(millioner?) liter vand - går ud fra det er til akvarirebrug?

Thomas Schreiber
-
http://www.stall.dk

Fra : CMik

Dato : 10-02-02 09:27

Skal bruges til at komme i vandet for at sikre at de nylagte æg i
skimler......

Fra : Carsten Gall

Dato : 10-02-02 11:01

CMik <sfm@post1.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c672eb8.59778925@news.tele.dk...
> Skal bruges til at komme i vandet for at sikre at de nylagte æg i
> skimler......

Det behøver du da ikke komme i vandet for at sikre at de skimler *s*

Istedet for alle de fiksfakserier, så køb noget af Tetras fungistop, det
skulle
og være godt til nylagte fiskeæg. Det stod der ihvertfald på pakningen
tidligere.
Jeg har selv brugt det med godt resultat.

Carsten