Er det muligt, at...
Fra : Michael Sørensen

Dato : 09-02-02 02:40

....få en en tekst frem ved at føre musen henover et ord vha frontpage.

Eksempel.

En liste med nogle navne. Jeg skal give en beskrivelse af/kommentar til hver
person. Kan det gøres sådan, at kommentaren kommer frem, når man har pilen
på et af navnene.

/MS

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-02-02 03:36

Sat, 9 Feb 2002 02:40:20 +0100, skrev "Michael Sørensen"
<m-s@mail1.stofanet.dk>:

>...få en en tekst frem ved at føre musen henover et ord vha frontpage.

Det kan laves på mange måder. men ikke altid direkte i FP.

Hvilken version bruger du?

Hvis du har FP 2002, så kan du lave noget med insert => inline
frame.

Har du mod på at rode med noget kode, så kan du kigge på
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/test/skjultext.htm>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : kfc

Dato : 09-02-02 19:49

> Hvis du har FP 2002, så kan du lave noget med insert => inline
> frame.

hej

er det muligt at du kan udybe dette !!???

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-02-02 20:11

Sat, 9 Feb 2002 19:49:25 +0100, skrev "kfc"
<kfc@ofir.dk-fjernmig>:

>er det muligt at du kan udybe dette !!?

Nu er jeg ikke den store FP-bruger, men i det tilfælde, som
spørgsmålet gik på, laver du navnet til et link og går i insert
=> inline frames.

Du har så på forhånd lavet nogle sider, en til hver, hvor der
står, de ønskede oplysninger.

I linket refererer til den ønskede side med iframens navn som
destinationsramme.

Faktisk samme princip, som jeg lavede til et tidl. svar her i
gruppen.

<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/test/iframe/>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Michael Sørensen

Dato : 11-02-02 13:12

> Det kan laves på mange måder. men ikke altid direkte i FP.
>
> Hvilken version bruger du?

Jeg bruger FP2000

> Hvis du har FP 2002, så kan du lave noget med insert => inline
> frame.

Desværre ikke lige min version.

> Har du mod på at rode med noget kode, så kan du kigge på
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/test/skjultext.htm>

Jeg kan da altid prøve :)
Hvordan har du fået det lavet?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-02-02 14:03

Mon, 11 Feb 2002 13:12:25 +0100, skrev "Michael Sørensen"
<m-s@mail1.stofanet.dk>:

>Hvordan har du fået det lavet?

Skrevet det i hånden, det gør jeg altid.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Henrik Jensen

Dato : 13-02-02 15:24

"Michael Sørensen" <m-s@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> person. Kan det gøres sådan, at kommentaren kommer frem, når man har pilen

Det kan lade sig gøre med javascript. Jeg har fået det til at
fungere, selvom jeg er nybegynder ud i kode/hjemmesider.

Se RUTE på www.bakkelobet.dk

HB