Skærme
Fijala 3554
1400x1050
Fra : Lasse Elbek

Dato : 09-02-02 02:24

Jeg kan ikke komme til at vælge 1400x1050 i mine skærminstillinger i WinXP,
men i RedHat 7.2 er den opløsning intet problem.

Mit spørgsmål er om det kan lade sig gøre at få lov til at vælge den
opsøning i Windows ?

LG Flatron 795ft+
Asus v7100 gf2mx.

/Lasse

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 09-02-02 12:55

Jeg har den heller ikke, GF2MX400 & W2k, men det er vel et driver spørgsmål.
Jeg kan vælge 1280 og næste bredde er 1600.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-02-02 12:56

"Michael Lund Sørensen" <milux@SLETDETTEimage.dk> wrote in message
> Jeg har den heller ikke, GF2MX400 & W2k, men det er vel et driver
spørgsmål.
> Jeg kan vælge 1280 og næste bredde er 1600.

Nu har jeg aldrig selv prøvet at køre mærkelige opløsninger..

Men jeg mener programmet TV_tool kan sætte opløsningen til det ønskede.. Men
ellers kan man vel bare tilføje opløsningen til skærmens driver_ini fil

Fra : Lasse Elbek

Dato : 09-02-02 14:07

> [...]
Men
> ellers kan man vel bare tilføje opløsningen til skærmens driver_ini fil

Jeg har prøvet at kigge i driver filen, og der står ikke andet end max
opløsning.
jeg har også prøvet mig frem med powerstrip.

Jeg tror jeg vil give tv tool et forsøg, men jeg ville nu helst hvis jeg
kunne vælge det i
instillinger for skærm i windows.

/Lasse

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-02-02 14:28

> [...]
> jeg har også prøvet mig frem med powerstrip.
>
> Jeg tror jeg vil give tv tool et forsøg, men jeg ville nu helst hvis jeg

Der står nu en del i denne fil:

http://www.lge.com/c_product/pc/monitor/flatron/images/Windows98%20915FT.zip

[Flatron795FT.AddReg]
HKR,"MODES\1600,1200",Mode1,,"30.0-96.0,50.0-160.0,+,+"
HKR,,ICMProfile,0,"795FT.icm"

Jeg ville da tro man kunne lege lidt med regiteringsdatabasen...

Fra : Lars

Dato : 09-02-02 16:49

On Sat, 9 Feb 2002 02:24:25 +0100, "Lasse Elbek"

Brug PowerStrip <http://www.entechtaiwan.com/ps.htm>

vh
--
Lars,
<http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>

Fra : Lasse Elbek

Dato : 09-02-02 17:06

> Brug PowerStrip <http://www.entechtaiwan.com/ps.htm>
>
> vh
> --
> Lars,
> <http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>

Det har jeg prøvet,´sætter den opløsning - men kan ikke få lov til at vælge
den.