Celleinfo
Fra : Destroyer

Dato : 21-01-01 18:17

Hej Ng

På en af mine kammeraters tlf. kan han se hvilken mast han er koblet op til.
Han har TDK. Men på min Nokia 3310 med Sonofon, kan jeg ikke få den til at
skrive noget. Jeg har slået Celleinfo til. Kan det ikke lade sig gøre med
Sonofon eller skal jeg bare slå noget til et eller andet sted??????

--
M.v.h.

Destroyer

Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 21-01-01 19:54

Hej !

Sonofon understøtter p.t. ikke denne funktion. De eneste der gør det, er
Tele DK & Mobilix !

Mobilix har dog ikke udbygget denne service fuldt ud endnu - så det er kun
visse steder det virker ! Bl.a. Københavnsområdet.....

Venlig hilsen
Peter Østrup Madsen

Fra : Anonym A.K.A. mig

Dato : 21-01-01 21:12

"Peter Østrup Madsen" <peter@dolk.dk> wrote in message
> Hej !
>
> Sonofon understøtter p.t. ikke denne funktion. De eneste der gør det, er
> Tele DK & Mobilix !

Er du sikker? Jeg har Telia og det virker hos mig.

Fra : Anders Grauballe

Dato : 21-01-01 23:24

Ja telia celleinfo virker også her i Silkeborg.
Men jeg var i Viborg i sidste weekend der virkede det ikke.

/ Anders

Fra : Anonym A.K.A. mig

Dato : 22-01-01 17:40

"Anders Grauballe" <widenet@worldonline.dk> wrote in message

> Ja telia celleinfo virker også her i Silkeborg.
> Men jeg var i Viborg i sidste weekend der virkede det ikke.

Hvis man kommer for langt væk fra civilisationen, tager SONOFONs net over,
og så kan det godt være at det ikke virker, men det virker fint på
gsm1800-nettet - Telias eget.

Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 22-01-01 21:32

"Anonym A.K.A. mig" <ole321@yahoo.dk> wrote in message
> Er du sikker? Jeg har Telia og det virker hos mig.

Ok, nu har jeg da fundet ud af, at Telia også har det !
Så er det kun Snotofon der mangler.....

Venlig hilsen
Peter Østrup Madsen

Fra : N/A