Hvor skal du hen-rik ?
Fra : AMI

Dato : 08-02-02 23:47

Tjah, er der nogen her, der kan huske eller ligefrem har subj ?. Jeg behøver
vist ikke fortælle hvorfor jeg er kommet i tanker om netop den gamle danske
sang ?

Hvem sang den ? Ca. hvornår ?

Mvh

Bo

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-02-02 01:51

AMI <isl42271@REMOVEworldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a41ki2$2vfk$1@news.cybercity.dk...
> [...]
behøver
> vist ikke fortælle hvorfor jeg er kommet i tanker om netop den gamle

_________

Jeg mener svagt at kunne erindre en dansktopsang som hed Hvor skal du
Hen-rik. Tror det var midt i 70-erne, måskw 1975 og at den kan være sunget
af hmmmm........... Henrik Krogsgård, måske. Og det er ikke en vits, selvom
Hr. Krogsgård hedder Henrik til fornavn. Jeg mener at kunne huske hans navn
i forbindelse med sangen. Den var pupulær dengang, så den har helt sikkert
været på Dansktoppen. Men man kan jo ikke finde de gamle Dansktopper på
internettet. Men du kan jo prøve at spørge på hjemmesiden for dansktopmusik
www.dansktoppen.subnet.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-02-02 01:51

_________

[...]