GPRS og antal timeslots
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 08-02-02 23:42

Jeg har et TDC GPRS-abb. til min Ericsson T39m, men det lykkes mig aldrig at
få mere end 10-13 kbit/s i tilkoblingshastighed - hvilket jo kun svarer til
1 timeslot.
Kan det virkelig være rigtigt - jeg har prøvet på mange forskellige
tidspunkter af døgnet.
Hvad er jeres erfaringer?

TIA
Jakob

Fra : Thomas Lykkeberg

Dato : 27-04-02 16:02

On Fri, 8 Feb 2002 23:41:44 +0100, "Jakob Aagaard Harder"
<jharder@mailto.dk> wrote:

> [...]
>1 timeslot.
>Kan det virkelig være rigtigt - jeg har prøvet på mange forskellige

Du har nok koblet om med alm. CSD og ikke GPRS.

/Thomas